Cum a fost a doua zi de la Cluj Brands Tour

După ce v-am povestit cum a fost în prima zi de la Cluj Brands Tour, țin să vă spun musai și  cum a fost a doua zi.

Pe scurt: am căutat seiful BT, am degustat niște cafea la Starbucks Cluj și, pe seară, am trecut și pe la Fabrica de Bere din Cluj, faimoasa berărie.

Pe lung, listând doar activitățile la care am participat, că n-am participat la toate:

  • Aproximativ pe la ora nouă (da, sâmbătă la 9) ne-am strâns la sediul central al Băncii Transilvania unde am avut parte de o frumoasă prezentare în care am aflat cum în 1993, 46 de oameni de afaceri clujeni au pus mână de la mână și au strâns un capital de un milion de dolari pentru a înființa Banca Transilvania.
  • La ora șaptesprezece ne-am strâns la Iulius Mall la Starbucks pentru o degustare de cafea făcută la Presă Franceză (French Press). A fost bună, nu zic nu, dar mie mai mult mi-a plăcut frapuccino.
  • La ora 20 ne-am strâns la Fabrica de Bere, pentru o ultimă repriză de “socializare”. Prima bere mi s-a părut a fi filtrată, dar restul mi s-au părut clar nefiltrate. Cred că este ceva firesc, ținând cont de tipul și dimensiunea producției.

Cluj Brands Tour este un eveniment organizat cu sprijinul Primăriei Cluj-Napoca. Sponsorii oficiali ai evenimentului sunt: Banca Transilvania, Napolact, Vitacom, Farmec, Jolidon, Ursus şi Trilulilu, iar ca parteneri îi avem pe: Best Western Plus Fusion Hotel, Autonom, Ludwig Bavarian Bierhaus, Starbucks şi Webfactor.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.