6 Comentarii

  1. joita lucian 09 aprilie 2012 la 15:42 - Raspunde

    Pai ..tre sa faci mai multe cheltuieli….inutile angajati mai multi..ca sa falimentam si CFR-ul …pt privatizare…ca la stat…merge pe pierere!..sa-l dam unui baron !

    • Robin Molnar 12 aprilie 2012 la 13:00 - Raspunde

      N-am înțeles nimic. =))

      • joita lucian 12 aprilie 2012 la 13:51 - Raspunde

        Se urmareste falimentarea cfr si trecerea in privat..cat mai multe cheluieli..angajati fara rost..etc..ca sa ….se dea tunul!

  2. Mishu 10 aprilie 2012 la 10:31 - Raspunde

    Nu inteleg ce ti se pare asa anormal. In autogara Fany exista un birou unic de informatii de unde poti obtine informatii despre orice cursa indiferent de transportator. In plus, fiecare transportator (sau cei mai mari sa zicem) are un birou unde realizeaza abonamente, raspund la telefoane, soferii preiau rezervarile si evident ofera si informatii punctuale despre cursele respectivului operator de transport. Intr-un aeroport (si nu de la noi) ai calcat vreodata? Sa vezi ca e cam la fel. Un birou unic de informatii si in rest fiecare companie de zbor cu biroul ei.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.