Acest website are nevoie să folosească cookies, care sunt niște fișiere text de mici dimensiuni ce conțin referințe specifice, dar nu explicite, stocate pe computerul voastru, astfel încât, de exemplu, atunci când lăsați un comentariu, datele din formular să se salveze, dar nu numai.
Fără acces la cookies, aceste date nu se vor salva.
Pentru a afla mai multe despre cum folosim informațiile și despre dreptul vostru asupra datelor voastre, vă rugăm să consultați pagina Politica de Confidențialitate.
Puteți modifica accesul la aceste cookies accesând taburile din stânga.
Pai ..tre sa faci mai multe cheltuieli….inutile angajati mai multi..ca sa falimentam si CFR-ul …pt privatizare…ca la stat…merge pe pierere!..sa-l dam unui baron !
N-am înțeles nimic. =))
Se urmareste falimentarea cfr si trecerea in privat..cat mai multe cheluieli..angajati fara rost..etc..ca sa ….se dea tunul!
Pot să-l dea și așa, de ce s-o falimenteze?
Nu inteleg ce ti se pare asa anormal. In autogara Fany exista un birou unic de informatii de unde poti obtine informatii despre orice cursa indiferent de transportator. In plus, fiecare transportator (sau cei mai mari sa zicem) are un birou unde realizeaza abonamente, raspund la telefoane, soferii preiau rezervarile si evident ofera si informatii punctuale despre cursele respectivului operator de transport. Intr-un aeroport (si nu de la noi) ai calcat vreodata? Sa vezi ca e cam la fel. Un birou unic de informatii si in rest fiecare companie de zbor cu biroul ei.
Unde e panoul respectiv?