Acest website are nevoie să folosească cookies, care sunt niște fișiere text de mici dimensiuni ce conțin referințe specifice, dar nu explicite, stocate pe computerul voastru, astfel încât, de exemplu, atunci când lăsați un comentariu, datele din formular să se salveze, dar nu numai.
Fără acces la cookies, aceste date nu se vor salva.
Pentru a afla mai multe despre cum folosim informațiile și despre dreptul vostru asupra datelor voastre, vă rugăm să consultați pagina Politica de Confidențialitate.
Puteți modifica accesul la aceste cookies accesând taburile din stânga.
1. Nu e singurul judet care e plin de limite de genul….
2. Si prin Moldova e la fel, cam uita astia de lumini
3. Depinde pe ce segment 🙂 – daca merge pe Roman – Bacau, atunci nu e chiar asa problematic, ca drumul ala e foarte larg si e de viteza. Daca merge pe un drum inghesuit si plin de curbe, atunci e cam maniac.
4. M-am uitat de curiozitate ce distanta e pana la Calarasi. 480 de km si ai consumat 20 de litri, destul de fain. O sa fac o comparatie dupa un drum facut ieri cu un Renault Laguna (1,6 L, 1999, combi) de la Iasi la Bucuresti, Sunt 417 km si am consumat undeva la 23 de litri de benzina. Totusi, cred ca e o diferenta cand mergi cu o masina mai mare la drum lung fata de Smart.
Oricum, consum bun, evident 😀
5. Poate pui si cateva poze pe blog cand ajungi la PC
6. Curios, n-am mers niciodata pe centura Bucurestiului, am mers tot timpul prin centrul Bucurestiului, dar cam tot atat am facut.
7. Curios cu inventarul la pranz, de obicei si-l fac seara tarziu. Cat despre sandwichuri, depine cum le prinzi. Am prins si bune si rele de la ei.
8. Patesti la orice masina in functie de viteza si cat de bine e construita. Depinde totusi la ce viteza fluiera….
9. Well… de iezi nu prea am ce zice, nu imi place carnea de ied 🙂
10. Pe autostrada e al naibii de util. A1 si A2 sunt extrem de plictisitoare. In special A1, pentru ca stiu ce se afla la fiecare km pana la iesirea de la 106……
11. Apai prin toata tara e la fel. Am avut ceva cursa zilele asta, de la Craiova pana la Iasi. In Craiova cand am plecat noaptea erau 13 grade. La Brasov, dimineata pe la 7 erau 4 grade, iar la Iasi, la ora 12:30, erau 28 de grade….. mai tarziu am prins si 33 de grade.
Si cum eu si caldura nu ne avem prea bine, e o adevarata placere…
4. Nu-i rău deloc, că aveam bagaje multe (mă rog, cât de multe încap într-un Smart Fortwo) iar pe autostradă îmi papă mai mult, că acolo trebuie să-i dai gaz.
5. Desigur că o să pun! Momentan sunt multe de descărcat și sortat, câteva mii.
8. De la 70 la 120. De la vânt. O să pun și video.
11. Da, nici eu nu mă topesc după căldură.
8. Eu o patesc si cand merg pe E85, am un matiz. Probabil asa fac toate masinile mici.
9. Am observat si eu asta, la cat de tarziu e Pastele anul acesta cu siguranta ar trebui sa aiba 30 kg. O explicatie sigur exista!
8. Da, e tot prin Bărăgan. Cred că acolo bate vântul mai abitir. La aceeași viteză, sau mai mare, pe A1 n-avea nimic. Doar pe ruta aia.
9. Cred că nu le-au dat de mâncare, ca să fie mici, deci ieftini.
@Cronicarul – E85 chiar ca e in calea vantului, mai ales intre Adjud si Rm. Sarat
@Robin – de aia e fain sa ai o masina nitel mai mare pentru drumuri lungi. Consumul e mult mai ok la o masina ceva mai mare, ca sunt mai putine turatii la viteze mai mari… lucru bine stiu si de tine, banuiesc.
Comparatie: Golf IV, motor 1.4, autostrada, 130 km/h, 4000 ture. Renault Laguna, motor 1.6, autostrada, 130 km/h, 3500 ture. Ford Mondeo, 1.8, 130 km/h, 3000 de ture. BMW 320d, motor de 2.0 diesel, 130 km/h, 2500 de ture…..
Astept si pozele 😀
Ce-i drept, la 4,500 de ture aveam un consum cam de 4%, deci nu chiar sever. Evident, știam la ce mă înham.
O să pun și niște poze. Momentan, de-abia ce le-am descărcat.
3. Un sofer chiar normal :))
4. Depinde de masina, cu Smart-ul tau chiar iti permiti.
4. Lasă că-mi trece acuma ieftineala, când plătesc RCA-ul și rovinieta.