Acest website are nevoie să folosească cookies, care sunt niște fișiere text de mici dimensiuni ce conțin referințe specifice, dar nu explicite, stocate pe computerul voastru, astfel încât, de exemplu, atunci când lăsați un comentariu, datele din formular să se salveze, dar nu numai.
Fără acces la cookies, aceste date nu se vor salva.
Pentru a afla mai multe despre cum folosim informațiile și despre dreptul vostru asupra datelor voastre, vă rugăm să consultați pagina Politica de Confidențialitate.
Puteți modifica accesul la aceste cookies accesând taburile din stânga.
E simplu. Reclamele vin de la Google sau Facebook. Ei nu au de unde sa stii ca ai cumparat deja, ci doar ca ai cautat, deci te/te-a interesat
Oh! da eu care cumpar de pe Amazon pana si apa cu care gatim primesc astfel de recomandari pe Facebook strict de pe Amazon dupa ce am cumparat produsele respective.
Din punctul de vedere al vanzatorului, working as intended.
Intentia lor este ca dupa ce ai luat un produs de la ei, sa continui sa cumperi cat mai multe produse de la ei, preferabil din aceeasi gama sau chiar acelasi produs.
http://www.nytimes.com/2012/02/19/magazine/shopping-habits.html?_r=0
Articolul acesta trebuie studiat ca sa intelegeti mai bine cum gandesc cei din spatele intregului sistem de advertising si ce vor ei ca sa continui sa cumperi tu.
In alta ordine de idei:
https://techcrunch.com/2016/08/09/facebook-will-bypass-web-adblockers-but-offer-ad-targeting-opt-outs/
Fara o piedica legala, Facebook nu se va opri niciodata din a deveni si mai agresiv….