3 Comentarii

  1. Andrei 09 august 2016 la 09:19 - Raspunde

    E simplu. Reclamele vin de la Google sau Facebook. Ei nu au de unde sa stii ca ai cumparat deja, ci doar ca ai cautat, deci te/te-a interesat

  2. Malin 09 august 2016 la 10:50 - Raspunde

    Oh! da eu care cumpar de pe Amazon pana si apa cu care gatim primesc astfel de recomandari pe Facebook strict de pe Amazon dupa ce am cumparat produsele respective.

  3. Tudor 10 august 2016 la 00:55 - Raspunde

    Din punctul de vedere al vanzatorului, working as intended.

    Intentia lor este ca dupa ce ai luat un produs de la ei, sa continui sa cumperi cat mai multe produse de la ei, preferabil din aceeasi gama sau chiar acelasi produs.

    http://www.nytimes.com/2012/02/19/magazine/shopping-habits.html?_r=0

    Articolul acesta trebuie studiat ca sa intelegeti mai bine cum gandesc cei din spatele intregului sistem de advertising si ce vor ei ca sa continui sa cumperi tu.

    In alta ordine de idei:

    https://techcrunch.com/2016/08/09/facebook-will-bypass-web-adblockers-but-offer-ad-targeting-opt-outs/

    Fara o piedica legala, Facebook nu se va opri niciodata din a deveni si mai agresiv….

Dă-i un răspuns lui Malin Anuleaza raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.