12 Comentarii

  1. Joita lucian 29 noiembrie 2011 la 10:31 - Raspunde

    Moama…vai de capu lor de bugetari…dupa ce ca au salariile de mizerie mai raman si fara ele!

  2. Mihai Todor 30 noiembrie 2011 la 01:49 - Raspunde

    Da’ de ce nu zisăși bre că ai interviu live pentru SuperBlog? Îți făceam noi o listă cu întrebările pe care să le adresezi organizatorilor, cum ar fi, de exemplu: de ce nu interacționează nici unul din ei cu această comunitate din jurul blogului? Jurizarea se bazează strict pe impresia lăsată de conținutul articolului? Nu ar trebui să fie luate în seamă și impresiile cititorilor? 🙂

  3. Claudia 04 decembrie 2011 la 00:16 - Raspunde

    Ma bucur ca ti-a placut la radio, Robin! Multumesc si eu, ca ai acceptat invitatia 🙂
    @Mihai: Te referi la faptul ca organizatorii ar trebui sa interactioneze nu doar cu bloggerii participanti, ci si cu cititorii acestora? Si cum / in ce mod ai propune sa se produca o astfel de interactiune?
    Avand in vedere ca doar sponsorii jurizeaza, nu organizatorii, chiar daca acestia din urma ar interactiona cu cititorii blogurilor participante, acest lucru tot nu ar influenta in vreun fel notele. Sau poate nu am inteles eu corect sugestia ta… Scuze, daca-i asa 🙂

    • Mihai Todor 04 decembrie 2011 la 01:50 - Raspunde

      Ce-i drept, nu am citit în detaliu regulamentul concursului, făcând confuzia de a nu distinge între juriu și organizatori, dar ideea de bază era că un blog constă și în comentarii, nu doar în articole și mă refer la comentarii pertinente, nu la concurs de Like-uri. Din acest motiv, ar fi fost probabil interesant ca juriul să încerce să obțină dezbateri asupra articolelor, în cazul în care erau cititori care-și exprimau părerea.

      Mă rog, probabil e imposibil ca juriul să facă o asemenea muncă, deoarece necesită considerabil mai mult timp decât o simplă lecturare a articolelor, dar poate era interesant măcar să vedem niște aprecieri scrise (anonime, dacă e musai, dar cu o adresă de mail unică pentru fiecare blogger, pentru a nu exista dubii asupra autenticității) la articolele jurizate. Poți considera că am sugerat necesitatea unui fel de feedback palpabil oferit de juriu, ca să poată vedea direct atât cititorii cât și bloggerul ce anume a fost apreciat dintr-un articol.

      • Claudia 06 decembrie 2011 la 03:02 - Raspunde

        @Mihai: S-a incercat stimularea comentariilor la articolele participantilor in 2009, cand a participat si Robin, si se ofereau 50 USD pentru cel mai interesant comentariu la fiecare etapa (atunci au fost 56 de probe). Problema era ca, de multe ori, juriul nu avea de unde alege, multe comentarii fiind exact de genul “Super / Foarte fain/interesant etc.” si nimic mai mult.
        De acord, ar fi ideal sa se creeze dezbateri pe blogurile participante, dar acestea trebuie moderate, probabil necesita si replici din partea juriului. Or, daca se implica sponsorii in asa ceva, ar trebui sa angajeze un intreg departament numai pentru asta 🙂 [avand in vedere ca anul acesta, de exemplu, au inceput competitia vreo 160 de bloguri din peste 200 inscrise si au finalizat 72, facand o medie, tot ar iesi mai bine de 100 articole pentru fiecare proba…]

        • Robin Molnar 06 decembrie 2011 la 12:29 - Raspunde

          Da, Mihai este comentatorul de aur care nu și-a primit banii. Și a fost sincer, nu a făcut labă în grup la faza aia. Deci mi s-a părut cam incorect.

        • Mihai Todor 06 decembrie 2011 la 18:22 - Raspunde

          Referitor la ce s-a făcut în 2009, nu comentez. În rest, depinde și de domnii sponsori cât de mult prețuiesc publicitatea 🙂

          Moderarea nu cred că este necesară, deoarece, dacă articolul este interesant, oamenii îl vor citi și vor comenta, fără a se aștepta să primească bani pentru asta. Dacă proprietarul blogului dorește să premieze comentariile personal, atunci n-are decât să le modereze / jurizeze singur 😀

Dă-i un răspuns lui Claudia Anuleaza raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.