Acest website are nevoie să folosească cookies, care sunt niște fișiere text de mici dimensiuni ce conțin referințe specifice, dar nu explicite, stocate pe computerul voastru, astfel încât, de exemplu, atunci când lăsați un comentariu, datele din formular să se salveze, dar nu numai.
Fără acces la cookies, aceste date nu se vor salva.
Pentru a afla mai multe despre cum folosim informațiile și despre dreptul vostru asupra datelor voastre, vă rugăm să consultați pagina Politica de Confidențialitate.
Puteți modifica accesul la aceste cookies accesând taburile din stânga.
Si eu am, dar nu stiu si cat o sa mai tin contul. Nu intru pentru ca imi merge extrem de greu si ma apuca toti nervii cand vreau sa caut ceva sau sa scriu. Cat despre banner…nu stiam ca este o regula. Si daca mi se impune sa pun banner eu ies din acest “univers”. Nu vreau sa fiu constransa de nimeni sa fac o reclama pe blogul MEU!
Am văzut și eu, acum e ceva clonă FB fără a fi albastră.
Şi eu am de ceva timp, dar nu am mai intrat de ceva timp. Eu primeam ceva vizitatori de acolo, însă puţin.
Nu știam că trimit și trafic. Are sens, că de acolo am ajuns și eu pe niște bloguri noi azi. Sigur, nu mă interesează traficul de acolo.
Si eu am cont la ei dar nu l-am mai folosit de juma de an, nu-mi mai place sa stau pe acolo. Am renuntat la el.
De ce? Ce nu-ți plăcea?
Pe mine mă disperă că primesc o tonă de e-mailuri de la ei. Şi da, faza cu banner-ul e oarecum dubioasă. Deşi, cred că puteai să sari peste pasul ăla cu reclama pe blogul personal… sau nu?
Nu, pe vremea aia nu. Eu am fost al 119 sau al 120-lea care s-a înscris.
Salut Robin,
Ai putea sa spui ca nu este un site “gândit în jurul bloggerului ci în jurul site-ului” si poate ca ai dreptate, dar este numai o perspectiva.
Daca ai privi lucrurile din perspectiva comunitatii, ceea ce si este defapt toateBlogurile.ro, ai intelege ca nu poti sa ceri ceva de la o comunitate fara sa si dai ceva inapoi. Cam asa stau lucrurile in orice comunitate.
Acel banner indeplineste functii tehnice mai mult decat cele pe acre le poti considera publicitare. El este defapt un cod unic, asociat fiecarui blog inscris, care ajuta portalul sa pastreze curatenia. Adica, prin verificarea periodica a prezentei bannerului pe blogurile inscrise, sunt eliminate acele bloguri ce dispar dupa o vreme, iar odata cu ele si codul respectiv. Aceasta este doar una dintre functiile acelui cod, printre altele numara afisarile blogurilor si in viitorul foarte apropiat vom utiliza aceste date pentru scriptul de evaluare pe care urmeaza sa-l lansam. Este, daca vrei, similarul butonului de trafic pe care-l ai acum in sidebar …si chiar poti sa-ti generezi si un banner la acea dimensiune. Datele culese astfel vor fi introduse intr-o formula ceva mai complexa decat cea de la Zelist. Apropos, stii cate bloguri moarte sunt acum prezente acolo? 🙂
@Silvia
Ai o setare foarte simpla pentru toate tipurile de notificari pe care vrei sau nu sa le primesti si pe mail. Practic, in mai putin de 30 de secunde poti alege daca si ce mailuri sa primesti din toateBlogurile.ro.
@Ciresica
Nu ai mai trecut de ceva vreme prin site 🙂 …crede-ma, acum merge mult mai repede si are mult mai multe “jucarii” si functii.
@Florin
Daca te intereseaza doar traficul si promovarea, exista o relatie directa intre activitatea pe care o ai intr-un social network (oricare ar fi el) si numarul de vizite primite de acolo. De obicei, relatia este una de directa proportionalitate 🙂
@Oana
Poate ca noua platforma iti va schimba parerea 🙂
Iti multumesc Robin pentru acest articol!
Toate bune!
Victor
Victor,
Noi ne știm “on line” de ceva vreme, să tot fie vreo trei ani. Dacă te uiți în baza de date la data înscrierii cu adresa mea de e-mail o să vezi că am fost acolo încă de la început, primii 100 – 120 de bloggeri. Sigur, sunt de acord că bannerul ăla are o funcție practică și tot. Atâta, doar, că bannerul nu este customizabil. Sau, ca alternativă, se putea scrie cod care să verifice că pe un site înscris este un link spre TB. Sigur, implementări sunt multiple și cei 13,000 de membri spun că este o comunitate bună, mai ales la așa o populație pestriță.
Chestia este că m-am simțit alungat prin însuși faptul că dacă nu puneam bannerul ăla care-mi displăcea enorm, nu puteam fi membru al comunității. Ceva de genul.
R.
Pai ce inseamna “customizabil” pentru tine?
Ai cateva variante de culori si chiar si de dimensiuni. Cat de customizabil ai vrea sa fie? 🙂 Pana la urma, desi are mai multe variante, trebuie sa pastreze unitatea de imagine a site-ului si sper sa intelegi asta.
Peste cateva zile, odata cu lansarea noilor sigle pentru intregul proiect, vor fi si acele butoane schimbate.
Sper ca urmatoarea serie sa fie mai aproape de gusturile tale estetice 🙂
Nu te-a alungat nimeni Robin, sa fim seriosi. Poate sa nu-ti placa proiectul, ideea, oamenii de acolo, dar si aici am un mic amendament. Pe buna dreptate este comparat sau asociat cu Facebook, iar asta nu ne deranjeaza deloc. In fond, cu buna stiinta am ales varianta castigatoare de social network. Despre asta este vorba, despre un social network in care ai posibilitatea sa te “imprietenesti” cu cine vrei tu sau sa urmaresti ce vrei si te intereseaza. Privit in ansamblu si Facebook are o populatie pestrita, ba chiar mai pestrita decat tB. Diferenta este ca noi ne vom ocupa doar de blogging, din toate perspectivele lui, in timp ce in facebook vei fi in continuare asasinat de aplicatii, jocuri, te miri ce invitatii si gasca migratoare din Hi5 🙂
Sa ne auzim cu bine!
Da, să ne auzim cu bine. 😀