Una despre marketing

Mi-a plăcut o fază văzută într-un magazin. Nu știu ce firmă face ceva suluri mari de hârtie igienică, iar pentru a-și face recalmă și pentru a vinde, oamenii au trecut pe sul lungimea hârtiei: 68 de metri.

E drept că are o calitate cel puțin îndoielnică, însă trebuie să admitem că reclama asta de pe ambalaj este destul de eficientă. Oricum, pe mine m-a pufnit râsul, sincer să fiu. Nu m-aș fi gândit niciodată la așa un mod de a-ți face recalmă.

În același stil: cum s-ar putea face reclamă la alte produse, de genul: praf de ouă, lapte de in sau mai știu eu ce? Facem un exercițiu de imaginație?

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Robintel
Despre Politica de Confidențialitate

Acest website are nevoie să folosească cookies, care sunt niște fișiere text de mici dimensiuni ce conțin referințe specifice, dar nu explicite, stocate pe computerul voastru, astfel încât, de exemplu, atunci când lăsați un comentariu, datele din formular să se salveze, dar nu numai.

Fără acces la cookies, aceste date nu se vor salva.

Pentru a afla mai multe despre cum folosim informațiile și despre dreptul vostru asupra datelor voastre, vă rugăm să consultați pagina Politica de Confidențialitate.

Puteți modifica accesul la aceste cookies accesând taburile din stânga.