Acest website are nevoie să folosească cookies, care sunt niște fișiere text de mici dimensiuni ce conțin referințe specifice, dar nu explicite, stocate pe computerul voastru, astfel încât, de exemplu, atunci când lăsați un comentariu, datele din formular să se salveze, dar nu numai.
Fără acces la cookies, aceste date nu se vor salva.
Pentru a afla mai multe despre cum folosim informațiile și despre dreptul vostru asupra datelor voastre, vă rugăm să consultați pagina Politica de Confidențialitate.
Puteți modifica accesul la aceste cookies accesând taburile din stânga.
La Galati mereu a fost asa. Sunt ditamai panourile cu plecari si sosiri plus o tanti care anunta mereu.
Ar fi ciudat sa nu anunte.
Și la Râmnicu Vâlcea e așa…
Normal că sunt trecute toate trenurile, pe călători îi interesează să ajungă din punctul A în punctul B, nu ale cui sunt trenurile.
Exact ca la autobuz, da.
Dă-mi voie să-ţi explic ce nu e exact ca la autobuz: trenurile au fost toate ale CFR-ului, gările la fel, panourile cu plecări-sosiri la fel. Când operatorii privaţi au intrat în schemă, CFR-ul nu a scos de pe tabelă trenurile private pentru că acestea circulă tot pe liniile CFR.
Şoselele nu aparţin nici firmelor de transport în comun, nici proprietarilor de autogări. Prin urmare, un proprietar de autogară nu e obligat să afişeze tot ce circulă pe drumurile publice înainte să ajungă la el. Dacă e un manager deştept, le afişează din proprie iniţiativă. Dacă e un manager prost, nu le afişează.
Aha. Acum am înțeles. Mulțumesc.
La câte articole ai despre cfr poţi să le aduni într-o carte: CFR adventures 😛
Da, aș putea.
Hai vino iar in gara noastra mica:)),,….Robin vs CFR…..aventuri de prin gari!
Cam da. Acum, că mi-am luat căruță, o să-ți fie dor de poveștile mele? =))
Am citit de celebrul Murg….o sa te cam pape de bani!..dar ai si satisfactii …sa ai grija de ea ! si sa te tina cativa zeci de ani!
Am calculat cam cât o să bag în el, nu prea am surprize până acum. Sper să n-am nici de-acum încolo.