11 Comentarii

  1. Dusmanul 31 ianuarie 2011 la 02:33 - Raspunde

    Nu neaparat toate sunt proaste. Au prostit-o unii pe maica-mea sa dea vreo 2 mil pe nush ce detergent pentru covoare si nu mai stiu ce balarie si spre surprinderea mea au facut toti banii. De atunci, am mai luat din cand in cand diferite produse de la ei si toate au fost de calitate. Doar ca pretul e cam piperat.

    • Robin Molnar 31 ianuarie 2011 la 19:23 - Raspunde

      200 de lei un detergent de covoare? Păi de banii ăia îmi iau un covor nou la reducere, mă crezi?

  2. Trodat 31 ianuarie 2011 la 09:46 - Raspunde

    am folosit o solutie de scos pete de la o firma care incepe cu a… si am fost multumit total, nu reusisem sa scot pata de pe tricoul respectiv cu nimic altceva de pe piata dar solutia a costat 40% din valoarea tricoului…

  3. RaRo 31 ianuarie 2011 la 11:08 - Raspunde

    Nu sunt neapărat proaste, ci normale. Prețurile mari sunt pentru “brand”. Știu pe cineva care a pus pe picioare o afacere de genul și vinde cosmetice. Cu prețuri mult mai mici decât Avon și Oriflame. Evident, aceeași marfă cumpărată/produsă în China, Bulgaria… Doar că nu o brand-uiește.

    • Robin Molnar 31 ianuarie 2011 la 19:29 - Raspunde

      OK, hai să o spunem elegant: raportul calitate – preț le face să fie adevărate țepe. =))

  4. maddy 01 februarie 2011 la 09:56 - Raspunde

    eu cred ca se bazeaza pe lenea si bunatatea oamenilor. poate detergentul e mai ieftin la kaufland dar cand cine vanzatorul (prieten, vecin, coleg cu tine) si iti pune in fata ta alt detergent, il cumperi pentru ca e acolo, acum si pentru ca in subconstient vrei sa`i faci un bine omului (vanzare = comision pentru el).

    • maddy 01 februarie 2011 la 09:58 - Raspunde

      cand vine* (nu cine)

    • Robin Molnar 01 februarie 2011 la 13:09 - Raspunde

      😀 D-aia nu mă întâlnesc cu MLM-iști pe acasă.

  5. Stefan Murgeanu 01 iunie 2011 la 11:47 - Raspunde

    “Cred, în primul rând, că produsele MLM sunt proaste. Pentru că vânzarea lor nu se bazează pe calitate ci pe profitul obținut în urma determinării altora de a cumpăra…”

    sa inteleg ca firme precum Coca-Cola, Pepsi, Unilever, Henkel, Johnson&Johnson, Kraft, Knorr si multe altele nu vor PROFIT determinandu-i pe altii sa le cumpere produsele? 😉 🙂

    sau sunt si astea MLM?

    sau nu mai inteleg eu ce vrei sa spui? 🙂

    • Robin Molnar 01 iunie 2011 la 20:25 - Raspunde

      Nu, nu, nu. Companiile enumerate de tine vor profit, dar nu așa. Deosebirea dintre companii și produsele lor este dată și de felul cum înțeleg să-și vândă produsele.

Dă-i un răspuns lui Stefan Murgeanu Anuleaza raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.