Despre McDonalds și guvern

Prima ar fi că McDonads a pus-o de o campanie online prin care să cumpere 400 de bloggeri din UK să spună că mâncarea lor e sănătoasă, nu ca fraierică de Jamie Oliver, acel bucătar celebru, care a spus că mâncarea lor ar conține nu știu ce aditiv alimentar toxic șoi că nu e bună.

Sincer, nu cred că problema în acest caz ar fi etica bloggerilor. Mai de grabă, cred că ar trebui reglementată etica companiei care apelează la bloggeri pentru așa ceva. Mă rog, lipsa de etică ar fi problema. Oricum, nici rahatul din vasul de WC nu conține cine știe câte E-uri, dar asta nu-l face comestibil.

Desigur, soluția etică ar fi să se hrănească ăia pro cam două săptămâni cu produse de la Mec, să vedem cum se simt când văd o salată sau ceva gătit mai lent…

A doua ar fi despre guvern. Dom’ne, dacă până acum v-a enervat guvernul, așteptați să vedeți cum va fi după ce vor lua cu adevărat primele măsuri cu impact social major. Tare mi-e că o să ne punem icoane cu Tăriceanu, Boc și Băsescu să vegheze la cămară.

Nu, faptul că ăștia, în campanie electorală, tot dau nu mă îngrijorează câtuși de puțin. Pe mine mă îngrijorează mai mult luatul…

4 Comentarii

  1. Laurentiu 09 mai 2012 la 19:16 - Raspunde

    Bullshit 🙂 Nu pot schimba niste bloggeri conceptia omului…s-a mai incercat ceva asemanator cu coca-cola si crede-ma, nu a avut niciun impact.

  2. Yamasha 09 mai 2012 la 21:38 - Raspunde

    Nu schimba marea masa de oameni, dar pe cativa tot ii schimba…

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.