Într-un acces de sinceritate

Pe scurt: nimănui nu-i pasă de brandul pentru care lucrezi online.

Pe lung, orice brand are un număr de fani, e firesc. Aceștia, desigur, fac multe pentru brand și-i aduc valoare. Dar în lumea reală, cea fără internet și biți și comentarii și like-uri, nimănui nu-i pasă. Sigr, sunt câțiva fanatici în orice, dar în general nimănui nu-i pasă de brandul tău, oricare ar fi el.

Pe Ion de pe stradă nu-l interesează ce-i ăla brandul X sau Y de pe internet. Poate nici nu e în target, poate nici n-are bani, de unde am deduce că nu contează. Ceea ce vreau să subliniez este că internauții profesioniști sunt puțini, iar dacă vrei să le vinzi un brand, trebuie să admiți niște chestii.

În fine, nu vreau să bat apa în piuă, ci doar să subliniez că nimănui nu-i pasă de brandul tău, cum nimănui din viața reală nu-i pasă de discuțiile despre brandurile de pe internet.

Să fim sinceri, nu?

P.S. Mă refer strict la branduri de pe internet, gen Facebook.

4 Comentarii

  1. ocsike 10 martie 2012 la 12:42 - Raspunde

    Bine punctat.

  2. joita lucian 11 martie 2012 la 10:32 - Raspunde

    Am incercat sa inteleg esenta…din acest articol….dar in mare parte am inteles-o si …dap…ai dreptate mare RObin!

Lasă un răspuns la joita lucian Anuleaza raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.