Acest website are nevoie să folosească cookies, care sunt niște fișiere text de mici dimensiuni ce conțin referințe specifice, dar nu explicite, stocate pe computerul voastru, astfel încât, de exemplu, atunci când lăsați un comentariu, datele din formular să se salveze, dar nu numai.
Fără acces la cookies, aceste date nu se vor salva.
Pentru a afla mai multe despre cum folosim informațiile și despre dreptul vostru asupra datelor voastre, vă rugăm să consultați pagina Politica de Confidențialitate.
Puteți modifica accesul la aceste cookies accesând taburile din stânga.
Mi se pare o reclamă slăbuţă, în genul celor apărute la noi după 1990, dar îmi place fraza de final “preţuri de pomană”. La câţi bisericoşi ce-şi dau la gioale pentru o sarma există în ţara asta, era şi cazul să apară o reclamă pentru ei. Ce să zic, le urez vânzări mari!
P.S. Mi-a zis cineva că Profi-urile din comitatul nost’ au vânzări mai mari decât Kaufland-urile, Lidl-urile şi Penny-urile. Mie îmi cam vine greu să cred, de câte ori merg la Lidl sau la Kaufland e aglomeraţie mare, mă-ntreb atunci cum o fi la Profi. Am tot auzit că au promoţii-şoc de genul 1 kil ulei = 3 lei, dar parcă nu m-aş duce până acolo pentru atâta lucru.
Habar n-am ce vânzări ai. Nu m-aș mira să fie mai mai ca-n Valea Jiului.
N-am înţeles nimic. Ce vânzări am eu? Şi cum adică să fie mai mai?
Spuneai că la voi în comitat vânzările sunt mai mari…
sper ca glumesti apreciind aberatia asta de reclama, imi aduce aminte de cea cu ” zboara, puiule , zboara “, au incercat sa atraga atentia, au reusit dar ma tem c-au facut-o precum cei de la antene cu posteriorul bocului
peste 2 sapt plec in iceland asa ca cel putin o vizita pe blog vei avea de-acolo
Adevărul e că-mi plăcea și reclama aia… =))
M-am uitat de 3 ori la clip. De fiecare data nu m-am putut abtine sa nu-mi trag o palma.
Cel putin pentru mine nu are efectul dorit.
Mi se pare de prost gust faza cu mortu’ (desi m-a bufnit rasu’ cand am citit bucata cu “Uite, bă, (n-)ai trăit s-o vezi și pe asta!”).
Si produsele cu preturi mici (si probabil proaste) nu sunt ceea ce ma atrag la un magazin. Uite, momentan ma tenteaza sa-mi fac cumparaturi la Mega-Image pentru ca au inceput sa aduca iar dulciuri faine si foarte greu de gasit altfel. Am gasit trufe Goldkenn, pe care le caut de doi ani, au si Rausch (sortimente despre care nici nu stiam ca exista) & alte chestii (Villars, Caffarel, Choc Elise, Vergani, Corsini, Droste, unele chestii de la Cote d’Or, Guylian sau Nestle pe care nu le-am mai vazut in alte parti). Plus ca in perioada asta dau carti de joc cu animalute de mare (and I’m a sucker for anything with animal pictures).
OK, tu ești o cumpărătoare atipică.
cele mai varza reclame. nici amuzante , nici sa te faca sa cumperi, te face sa schimbi programul
=)) Sau așa.
Pentru o asemenea reclama trebuie sa ai sange in “tine”, risti si castigi, asta a facut si aceasta reclama a riscat si a castigat, chiar daca-i trasa rau de coada. De apreciat in orice caz. 🙂
Exact.
Marfa reclama….e putin cam la limita…dar mi se pare haioasa ..cat despre magazine..sunte destul de puternici financiar…si au preturi rezonabile in comparatie cu multe supermarketuri!
Da, e puțin la limită. Altfel, ar fi fost banală.
Buna sau proasta este o reclama care v-a starnit pe toti. Iata ca aveti despre ce sa discutati. Hai, spor la barfa!
Dar noi nu bârfim aici, că nu e Radio Șanț. 😉
Ati vazut filmul cu Hitler de la Profi: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=1pHNM7MoXdw
E bun. Îmi place. E pentru campania de la Blogal Initiative? 😉