Acest website are nevoie să folosească cookies, care sunt niște fișiere text de mici dimensiuni ce conțin referințe specifice, dar nu explicite, stocate pe computerul voastru, astfel încât, de exemplu, atunci când lăsați un comentariu, datele din formular să se salveze, dar nu numai.
Fără acces la cookies, aceste date nu se vor salva.
Pentru a afla mai multe despre cum folosim informațiile și despre dreptul vostru asupra datelor voastre, vă rugăm să consultați pagina Politica de Confidențialitate.
Puteți modifica accesul la aceste cookies accesând taburile din stânga.
Reclamele la detergenti (majoritatea) sunt reclame de intretinere ale brandurilor, au trecut de stadiul de promovare… deci prin definitie sunt absolut cretine. Si cred ca ideea cu recordul are mai mult legatura cu \”performantele\” detergentului decit cu targetul.
Deci se poate si anonim :D.
😆 Bănuiesc că au uitat faptul că nu detergentul lor este pe primul loc, ci clientul. 😆
Desi eu ma refeream strict la reclama despre care ziceai tu. Cind vorbim de reclame care doar intretin brandul se presupune ca targetul e atins si deja fidelizat deci conteaza mai putin. Tot ce trebuie facut e sa apara din cind in peisaj o reclama care sa-i aprinda consumatorului beculetul cu \”hey, sunt inca pe piata\”.
😆 Bag de seamă că te pricepi la marketing. 😆 Uite, mai învăţ şi eu lucruri noi! 😆 Mulţumesc frumos! 😉