Acest website are nevoie să folosească cookies, care sunt niște fișiere text de mici dimensiuni ce conțin referințe specifice, dar nu explicite, stocate pe computerul voastru, astfel încât, de exemplu, atunci când lăsați un comentariu, datele din formular să se salveze, dar nu numai.
Fără acces la cookies, aceste date nu se vor salva.
Pentru a afla mai multe despre cum folosim informațiile și despre dreptul vostru asupra datelor voastre, vă rugăm să consultați pagina Politica de Confidențialitate.
Puteți modifica accesul la aceste cookies accesând taburile din stânga.
🙂 englezii au ceva aproximativ cu ceea ce vrei sa spui, anyvan.
Merge beton dar e scump cu draci, nu neapărat din cauza transportatorilor, staff-ul (sau administratorii site-ului ala) percep comision de 50%, dacă un job costa 100 lire (sa spunem) in realitate clientul plătește 200 lire. Pentru niște preturi decente ar trebui o modalitate prin care sa se evite intermediarii.
Interesant. Englezii au, oricum, un alt nivel de sofisticare.
E nasoala partea cu taxarea la intermediar (percep exagerat) dar sistemul în sine e mișto, au doua scheme, la prima varianta, joburile se licitează direct, intre client si transportator, si se plătește comision la încheierea afacerii (doar de către client) la a doua schema, aia cu site-ul stabilesc prețul per job, care (pentru un novice) pare ridicol de mic (dar încă pe atât iau ei, partea lor nu se afișează dar clientul plătește cel putin dublu cât e afișat) si cine din transportatori vrea/ii convine, ia jobul si il face. Clienții care prefera sa plătească pentru a doua schema o fac ptr ca e o garanție cumva ca jobul se va face strict la prețul respectiv, puține șanse sa existe nu găsesc cine sa-mi facă, sau prețuri si mai mari (ca se poate si asa) cum e la prima varianta.
La mine ajung comenzi de Amazon de multe ori mai repede pe posta decat pe curier. E drept ca-i o chestie de cateva ore, insa orice comanda facuta inainte de ora 16 si trimisa cu posta ajunge a doua zi. Curierul ajunge si el in 24 de ore de multe ori, dar nu intotdeaua.
Problema principala pleaca de la faptul ca firma care are logistica necesara sa imbunatateasca si sa perfectioneze sistemul nu are managementul potrivit.
In Spania posta era falimentara si acum cand sunt sarbatori comerciale reuseste sa iasa pe profit exclusiv din vanzari online.
Păi no, blackhat…