Acest website are nevoie să folosească cookies, care sunt niște fișiere text de mici dimensiuni ce conțin referințe specifice, dar nu explicite, stocate pe computerul voastru, astfel încât, de exemplu, atunci când lăsați un comentariu, datele din formular să se salveze, dar nu numai.
Fără acces la cookies, aceste date nu se vor salva.
Pentru a afla mai multe despre cum folosim informațiile și despre dreptul vostru asupra datelor voastre, vă rugăm să consultați pagina Politica de Confidențialitate.
Puteți modifica accesul la aceste cookies accesând taburile din stânga.
Calm! ispira-expira. Nu are rost sa te enervezi pe niste idioti!
oooooopsss….nu e scris de momo citatul :)))
😆 Am rectificat. 😆
Teleshopping o porcarie pentru fraieri! Nici macar nu ma uit la asa ceva! Nu de alta da mi se face rau instantaneu!…sau sa zic scarba???
😆 Scârbă, da, acesta este cuvântul potrivit! 😆
Usor bre ca iti cedeaza inima…ma rog la varsta ta nu ma mai mira nimic 👿
cat despre aia…o sa iti spun si tie ce i-am spus si lui visurat:
[quote=cireşica]Am lucrat intr-un call center la o firma de teleshopping si foarte multi clienti cumparau datorita reclamei. Aceste reclame sunt facute sa “prosteasca” oarecum clientul- sau cel putin asa ne spunea tipul de la trainning. Sau spusa intr-un mod mai frumos: exista un tipar anume dupa care sunt facute aceste reclame: se folosesc acele cuvinte pompoase despre care tu ai mentionat si la final pretul produsului. La urma urmelor asta este si idee: aca ajunge sa fie fermecat de reclama nu il mai intereseaza pretul.
Cretinul ala de tot zice: extraordinar, nemaipomenit, nu am mai vazut asa ceva de fapt reprezinta clientul.
Partea mai nasoala era cand ajungea produsul acasa si clientul observa ca exista o diferenta enorm de mare intre ceea ce a vazut la teve si ceea ce are el in fata ochilor.[/quote]
😆 No, pe mine nu mă reprezintă cretinul ăla. 😆
bai asta e realitatea: omul ala vinde. ne place sau nu asta este realitatea
😆 Asta nu înseamnă că nu trebuie să existe etică în afaceri! 😆