8 Comentarii

  1. Jorjette 02 martie 2012 la 18:39 - Raspunde

    Sunt astfel de oameni care, cred, sunt pasionaţi de ceea ce fac şi depun multă dedicare, fie că este un simplu job sau nu. E plăcut să întâlnim astfel de oameni.

    Există şi “pricepuţi” care ajută chiar pro bono, aceia sunt însă şi mai rari.

  2. ocsike 02 martie 2012 la 21:18 - Raspunde

    Mai sunt şi oameni frumoşi.
    Ş eu folosesc des aplicatii de remote. Am reparat calculatoare din Ro, Germania şi Thailanda 😛

  3. TIBI BORDULA 02 martie 2012 la 22:36 - Raspunde

    Da, intr-adevar, multumesc domnului ALEXANDRU DJUVARA de la KASPERSKY, care 3 zile a avut rabdare si amabilitate maxima de a rezolva o problema fara sa ma certe, fara sa fie nervos, care a inteles ca sunt un incepator ( SI VOI RAMANE VESNIC ) in ale calculatoarelor si care, in final, a rezolvat problema si culmea…si-a cerut scuze pentru cele intamplate. Daca am fi ca el macar 10% Romania ar arata altfel.Inca o data, multumesc prietene necunoscut!

  4. Alexandru Giuvara 04 martie 2012 la 18:37 - Raspunde

    Va multumesc pentru vorbele si gandurile frumoase 🙂

    Ofer suport pentru produsele lor, dar nu lucrez la Kaspersky. Imi desfasor activitatea la Punkt NET , via magazinul online de produse de securitate IT: http://www.bestantivirus.ro

    Cu stima

    • Robin Molnar 06 martie 2012 la 08:30 - Raspunde

      Îmi cer scuze pentru inexactități, acestea sunt informațiile pe care le aveam de la clientul Dvs. 😉

Dă-i un răspuns lui ocsike Anuleaza raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.