Acest website are nevoie să folosească cookies, care sunt niște fișiere text de mici dimensiuni ce conțin referințe specifice, dar nu explicite, stocate pe computerul voastru, astfel încât, de exemplu, atunci când lăsați un comentariu, datele din formular să se salveze, dar nu numai.
Fără acces la cookies, aceste date nu se vor salva.
Pentru a afla mai multe despre cum folosim informațiile și despre dreptul vostru asupra datelor voastre, vă rugăm să consultați pagina Politica de Confidențialitate.
Puteți modifica accesul la aceste cookies accesând taburile din stânga.
Sunt astfel de oameni care, cred, sunt pasionaţi de ceea ce fac şi depun multă dedicare, fie că este un simplu job sau nu. E plăcut să întâlnim astfel de oameni.
Există şi “pricepuţi” care ajută chiar pro bono, aceia sunt însă şi mai rari.
Desigur, sunt tot felul de oameni.
Mai sunt şi oameni frumoşi.
Ş eu folosesc des aplicatii de remote. Am reparat calculatoare din Ro, Germania şi Thailanda 😛
E bun așa!
Da, intr-adevar, multumesc domnului ALEXANDRU DJUVARA de la KASPERSKY, care 3 zile a avut rabdare si amabilitate maxima de a rezolva o problema fara sa ma certe, fara sa fie nervos, care a inteles ca sunt un incepator ( SI VOI RAMANE VESNIC ) in ale calculatoarelor si care, in final, a rezolvat problema si culmea…si-a cerut scuze pentru cele intamplate. Daca am fi ca el macar 10% Romania ar arata altfel.Inca o data, multumesc prietene necunoscut!
🙂 No commment.
Va multumesc pentru vorbele si gandurile frumoase 🙂
Ofer suport pentru produsele lor, dar nu lucrez la Kaspersky. Imi desfasor activitatea la Punkt NET , via magazinul online de produse de securitate IT: http://www.bestantivirus.ro
Cu stima
Îmi cer scuze pentru inexactități, acestea sunt informațiile pe care le aveam de la clientul Dvs. 😉