Cum a fost la Cluj Brands Tour 2012

Din cauza programului, n-am participat decât la ultima dintre cele trei zile ale Cluj Brands Tour 2012. Și a fost frumos, a fost de vis, a fost deosebit, select, gustos, sănătos, revigorant, calm, cald, hazliu, interesant, prietenesc, surprinzător, dulce, fraged, oportun, pitoresc, liniștit, delicios, lipicios, educativ, informativ și încă mi cum a fost…

După cum spuneam, n-am participat decât la ultima zi a Cluj Brands Tour și am fost la Crama Liliac din localitatea Batoș (Județul Mureș). Însă, cum a fost atât de frumos acolo, nu mi-am permis să fușeresc articolul despre experiența asta, cum nici ei n-au fușerit niciun detaliu al întâlnirii noastre memorabile.

Până atunci, nu m-am plimbat niciodată prin vie deși, copil fiind, mă mai ascundeam câteodată în micuța vie din fața casei bunicilor, de unde mâncam struguri verzi, tari și acri, încă necopți, doar de dragul de a mânca – totuși – struguri.

De data asta, însă, mulțumită celor de la Crama Liliac, totul a fost diferit și deosebit și… dar mai bine să vedeți voi și să apreciați.

Cluj Brands Tour este un eveniment TVdece realizat cu spijinul Primăriei Cluj-Napoca. Sponsori principali: Farmec, Napolact, Ursus, Jolidon, Electrogrup, Arobs, Liliac, Gimmy, Lumea lumânărilor. Partener media: 24 FUN Cluj. Parteneri: Hotel Athos, Bistro Maitresse, Autonom Rent-A-Car, Webfactor

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.