Advertising de calitate
Cred că bunul simţ este elementar în advertising, fiindcă acesta este un mod de a-i comunica ceva clientului. Cred cu tărie că o bancă trebuie să aibe o abordare decentă a potenţialilor clienţi.
Dar asta este doar părerea mea. Ştiţi că eu am multe păreri, dar no. E o chestie de gust. Şi nu mic mi-a fos dezgustul când, intrând pe Yahoo! Messenger, am văzut următoarea reclamă…
Hai frate, chiar trebuie să ne coborâm cu toţii la un nivel de mahala, la un nivel suburban? Chiar îşi imaginează ING că piţiponcii mai au bani, sau că ar pleca la Roma, acum, când se întâmplă atâtea chestii nasoale pe acolo? Doamne…
Roma ca Roma ca nu destinatia ii problema ci faptul ca scriu \”@#*~#*~@\” adica un fel de injuratura! :s
Din pacate asta e subCULTURA lanoi! :X
:X Eu m-am simţit jicnit. :X Sincer. :X Aşa se vorbeşte cu mine? :X
Ai dreptate ba` pu*a! Da cum pu*a mea sa vorbeasca asa cu tine, pu*a bleaga ce esti! 😀 😀
:woohoo: Da\’ vorbeşte frumos măi animalule, ce pu*a mea! 😀