Acest website are nevoie să folosească cookies, care sunt niște fișiere text de mici dimensiuni ce conțin referințe specifice, dar nu explicite, stocate pe computerul voastru, astfel încât, de exemplu, atunci când lăsați un comentariu, datele din formular să se salveze, dar nu numai.
Fără acces la cookies, aceste date nu se vor salva.
Pentru a afla mai multe despre cum folosim informațiile și despre dreptul vostru asupra datelor voastre, vă rugăm să consultați pagina Politica de Confidențialitate.
Puteți modifica accesul la aceste cookies accesând taburile din stânga.
Sună și fă reclamație (au numărul pe site). Cred că peste tot îs la fel ăștia de la BRD, eu mi-am făcut un obicei din a mă certa cu ei. Voiam să scriu și eu aici ce-am pățit cu ei, dar mă abțin că mă enervez numai când mă gândesc 🙂
Nu pot să cred. Fetele de la Cluj îs niște dulci.
Ce cauti domne la BRD? Nu mai esti prietenu` meu de acuma :))
Da, te înțeleg. Și eu mă urăsc atunci când lucrezi cu ei. Dar n-am ce-i face, tata are card la ei.
Și eu m-am pomenit că nu pot folosi un Mastercard de la RBS în BRD-ul din Carrefour Orhideea. N-am mai stat să întreb de ce, cum, de altfel, nu am mai întrebat de ce sediul lor liliputan (de dimensiunile unei garsoniere) posedă două bancomate, dintre care doar cel din interior are fonduri, iar oamenii, neștiind de cel din interior, stau la cozi de câte 5 persoane afară, ca să afle că nu mai sunt bani…
Ce de cacao…
Ai nevoie neaparat de card de la BRD sau e ok si daca iti faci unul la alta banca?
Eu m-am enervat odata rau de tot pe niste tanti de la Raiffeisen si a doua zi m-am dus la ei sa imi inchid toate conturile si sa-mi lichidez cardul. Cand aud de chestii de-astea le cam pica fata si m-au luat cu tot soiu de scuze si sa le zic ce ma supara, etc etc.
Nu, tata are card BRD.
Eu nu am avut probleme cu cei de la BRD..
Doar atunci cand mi-au dat din bancomat o bancnota de 10 lei rupta si nu au vrut sa mi-o schimbe.
Ce tare… Si eu am patit fix la fel cand am scos bani din bancomatul lor de kkt (dupa cum am zis mai sus). Totusi, nu mi-a comentat aia de la tejghea cand i-am plasat bancnota, desi s-a uitat cam stramb la mine. Cred ca o sa apelez la alta banca data urmatoare, ca nu prea mi-au placut serviciile lor.
Da, de mi-au schimbat-o cei de la BT.
Am uitat ca imi esti dator cu aia 10 lei…ahahahaha
Da? Și eu am uitat. Ahahaha. =))
Eu le-as fi zis ceva de dulce. Faceam scandal pana venea un superior …sau in cel mai rau caz ma dadeau afara si veneam cu televiziunea :))
N-ai cu cine la ore de-astea.
nu conteaza. trebuie sa existe un nenea/o tanti pe acolo care sa ii dea una dupa ceafa tipei.
Da, păi urmează să fac o reclamație scrisă direct la sediul BRD din Cluj.
Ce bine ca nu am nici o treaba cu ei, nici un card nimic. Ma bucura asta! Un singur card am si este de la ing.
Din păcate nu depinde de mine.
Dacă ai numărul de telefon cât de cât “la vedere” (eu nu îl am, dar fiind client BRD, îl au ei în baza de date), în zilele următoare te va suna o tanti cu vocea dulce şi-ţi va spune că îi pare rău, că-şi cere scuze, bla bla.
Şi data viitoare când vei fi tratat naşpa, se va întâmpla acelaşi lucru. Şi tot aşa. BRD monitorizează ce se spune despre ei pe bloguri/social media, dar nu rezolvă nimic. ‘Geaba mă suni şi-ţi ceri scuze, mai bine suni la agenţia cu probleme – culmea, şi eu tot acolo am păţit chestii! – şi le dai un bobârnac angajaţilor.
Da, cei de la BRD îl au, că le-am fost client. Și degeaba or să mă sune, că răul deja a fost făcut.