Acest website are nevoie să folosească cookies, care sunt niște fișiere text de mici dimensiuni ce conțin referințe specifice, dar nu explicite, stocate pe computerul voastru, astfel încât, de exemplu, atunci când lăsați un comentariu, datele din formular să se salveze, dar nu numai.
Fără acces la cookies, aceste date nu se vor salva.
Pentru a afla mai multe despre cum folosim informațiile și despre dreptul vostru asupra datelor voastre, vă rugăm să consultați pagina Politica de Confidențialitate.
Puteți modifica accesul la aceste cookies accesând taburile din stânga.
Au intarziat si ei un pic 🙂 Bine ca in final s-a rezolvat problema
Da, fix când aveam mai mare nevoie de bani…
În mod normal, plăţile se fac în maximum 24 de ore din momentul în care Okazii.ro primeşte confirmările din partea firmei de curierat şi a băncii.
Datorită unui incident izolat, plata s-a realizat mai târziu.
Ne cerem scuze pentru eventualele neplăceri create.
Pentru orice informaţii, întrebări sau nelămuriri, vă rugam să ne contactaţi la suport@okazii.ro sau la 0374/652.944.
Ce m-a enervat pe mine la culme este lipsa de transparență pe banii mei.
1. Mi s-a spus că n-au intrat banii, ceea ce este fals. Și s-a întârziat plata.
2. Protocolul cu Cargus ar trebui să stipuleze livrarea banilor spre voi în ziua încasării, ca să ajungă la mine în a doua zi lucrătoare.
3. Serviciul de asistență fie lipsește, fie nu răspunde la mail. Am avut impresia că toată lumea se spală pe mâini de responsabilitate.
eu nu-i mai inghit pe astia de la okazii, ideea a fost buna la inceput, dar pe parcurs nu au mai tinut in frau problemele…
Nu e vina lor, orice sistem ai face, tot se vor găsi unii să-l țepuiască.
Au mers pe principiul daca merge ..merge…si n-a mers!
Nu cred c-a vrut să-mi dea țeapă, s-au împulicat în proces, pur și simplu.
Cum adica sau impulicat? :))))))
S-au împiedicat ca pul*le…