Acest website are nevoie să folosească cookies, care sunt niște fișiere text de mici dimensiuni ce conțin referințe specifice, dar nu explicite, stocate pe computerul voastru, astfel încât, de exemplu, atunci când lăsați un comentariu, datele din formular să se salveze, dar nu numai.
Fără acces la cookies, aceste date nu se vor salva.
Pentru a afla mai multe despre cum folosim informațiile și despre dreptul vostru asupra datelor voastre, vă rugăm să consultați pagina Politica de Confidențialitate.
Puteți modifica accesul la aceste cookies accesând taburile din stânga.
Daca faci reclame normale unor produse care ar trebui să se vândă în urma unui impuls de moment, o să constați că ai făcut reclama degeaba.
Nu știu dacă ai observat, dar gama Orbit e foarte dinamică, mereu apar chestii noi sub umbrela ei. Tu crezi că lumea ar mai cumpăra toate noutățile lor dacă le-ar face reclame normale?
Asta-i una. A doua ar fi că scopul unei reclame este să scoată în evidență produsul, nu să informeze publicul, așa cum se făcea acum 50 de ani, deci nu prea ar avea rost o reclamă “normală”.
Bine, reclamele impulsive nu prind la toată lumea, dar targetul lor sunt oamenii impulsivi, nu oamenii ancorați în realitate.
Într-adevăr, nu m-am gândit la asta, în felul acesta. Îmi dau seama că ai dreptate.
Poate ca pentru ca cele banale nu au efect….sau nu stiu tre sa scoti ceva haios care sa devina “trend” sa ai succes mai mare in marketing….banuiescc ca au si reclamele astea spilu lor….nu le fac ei de nebuni asa….desi ti impartasesc …cu totu parerea ca sunt cam de …….sunt un domn!
Ești un domn!
Eu si Domnu raposat …D-zeu sa-l ierte:)) de pe cana ta!