14 Comentarii

  1. bogdan 17 septembrie 2012 la 11:24 - Raspunde

    sunt tare curios ce raspuns o sa si primesti. daca. si de pe ce adresa 🙂

  2. ex-silentio 17 septembrie 2012 la 15:53 - Raspunde

    Păi ăștia de la Voyo nu trimit, după ce te abonezi la ei, ceva contract / factură … orice pe email? Trimite-le pe alea, chiar dacă nu e exact ce au cerut ei 🙂

    • Robin Molnar 17 septembrie 2012 la 16:16 - Raspunde

      Nope, nu trimit nimic ]n afar[ de SMS. Ce să fac, să le trimit captura de ecran de iPhone 3?

  3. TNH 17 septembrie 2012 la 22:53 - Raspunde

    Oh, e din ce în ce mai bine:poţi să-i reclami la ANPC pentru că taxează clienţii fără factură, chitanţă sau bon fiscal. Eventual poţi să le dovedeşti celor de la ANPC folosind factura de la abonamentul de telefonie mobilă, sigur apare pe factură plata către voyo.ro.

  4. Bogdan 18 septembrie 2012 la 01:19 - Raspunde

    La plata prin SMS catre serviciul Voyo.ro cred ca nu se pune problema unui bon fiscal sau factura pentru ca (sper sa nu ma insel):
    1. Voyo.ro factureaza catre detinatorul retelei (ex: Vodafone), sigur exista o conventie intre ei pentru respectivul serviciu astfel ca pica treaba cu “taxeaza fara factura, etc)
    2. Plata trebuie sa iti apara pe factura detaliata a abonamentului la telefonie mobila
    3. Nu stiu cum se/te poti identifica in cazul unei cartele prepay.

    Eu zic ca daca ai abonament clasic si nu cartela prepay, sa retrimiti catre ANPC atasand un scan cu respectiva factura unde este evidentiata plata serviciului Voyo.ro + poti atasa screenshot din contul de pe Voyo (daca exista) + captura cu eroare la vizionarea filmelor.

    Daca ai luat legatura anterior cu cineva de la Voyo si / sau ISP, fa un mic rezumat si a respectivelor raspunsuri.

    Fara ceva concret, nu se prea poate face nimic in acest caz pentru ca nu e vorba de “produse expirate prin rafturile alimentarelor”.

  5. Dan 05 mai 2014 la 09:15 - Raspunde

    Ai gasit cumva numarul pentru dezabonare? Am aceeasi problema…

  6. cartus 18 iulie 2014 la 11:31 - Raspunde

    Sms cu textul STOP VOYO la numarul 7434

    • Robin Molnar 30 iulie 2014 la 09:59 - Raspunde

      Mersi mult!

    • Catalin 30 octombrie 2014 la 21:45 - Raspunde

      Salutare !
      Am trimis mesajul STOP VOYO la numarul 7434 si am primit mesajul ” Comanda gresita”
      Aveti idee alt numar ?
      Multumesc !

      • Aida 05 februarie 2015 la 13:54 - Raspunde

        Renuntarea la abonament se va face prin trimiterea unui SMS cu mesajul “stop voyo” la numarul 7434 (pentru reteaua Vodafone), 1223 (pentru reteaua Orange) sau 7588 (pentru reteaua Telekom Romania Mobile), pentru abonamentul lunar, respectiv “stop voyo3” la 7545 (pentru reteaua Vodafone), 7588 (pentru reteaua Orange) si 7588 (pentru reteaua Telekom Romania Mobile), pentru abonamentul cu taxare la 3 luni. Tarif mesaje: 0,0620 Euro, TVA inclus, pentru fiecare SMS trimis.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.