Acest website are nevoie să folosească cookies, care sunt niște fișiere text de mici dimensiuni ce conțin referințe specifice, dar nu explicite, stocate pe computerul voastru, astfel încât, de exemplu, atunci când lăsați un comentariu, datele din formular să se salveze, dar nu numai.
Fără acces la cookies, aceste date nu se vor salva.
Pentru a afla mai multe despre cum folosim informațiile și despre dreptul vostru asupra datelor voastre, vă rugăm să consultați pagina Politica de Confidențialitate.
Puteți modifica accesul la aceste cookies accesând taburile din stânga.
sunt tare curios ce raspuns o sa si primesti. daca. si de pe ce adresa 🙂
Am primit pu*a în brațe.
Păi ăștia de la Voyo nu trimit, după ce te abonezi la ei, ceva contract / factură … orice pe email? Trimite-le pe alea, chiar dacă nu e exact ce au cerut ei 🙂
Nope, nu trimit nimic ]n afar[ de SMS. Ce să fac, să le trimit captura de ecran de iPhone 3?
Oh, e din ce în ce mai bine:poţi să-i reclami la ANPC pentru că taxează clienţii fără factură, chitanţă sau bon fiscal. Eventual poţi să le dovedeşti celor de la ANPC folosind factura de la abonamentul de telefonie mobilă, sigur apare pe factură plata către voyo.ro.
Zici tu ceva bine pe acolo… =))
La plata prin SMS catre serviciul Voyo.ro cred ca nu se pune problema unui bon fiscal sau factura pentru ca (sper sa nu ma insel):
1. Voyo.ro factureaza catre detinatorul retelei (ex: Vodafone), sigur exista o conventie intre ei pentru respectivul serviciu astfel ca pica treaba cu “taxeaza fara factura, etc)
2. Plata trebuie sa iti apara pe factura detaliata a abonamentului la telefonie mobila
3. Nu stiu cum se/te poti identifica in cazul unei cartele prepay.
Eu zic ca daca ai abonament clasic si nu cartela prepay, sa retrimiti catre ANPC atasand un scan cu respectiva factura unde este evidentiata plata serviciului Voyo.ro + poti atasa screenshot din contul de pe Voyo (daca exista) + captura cu eroare la vizionarea filmelor.
Daca ai luat legatura anterior cu cineva de la Voyo si / sau ISP, fa un mic rezumat si a respectivelor raspunsuri.
Fara ceva concret, nu se prea poate face nimic in acest caz pentru ca nu e vorba de “produse expirate prin rafturile alimentarelor”.
Pe factură nu apare nicăieri Voyo…
Ai gasit cumva numarul pentru dezabonare? Am aceeasi problema…
Nu, nu l-am găsit.
Sms cu textul STOP VOYO la numarul 7434
Mersi mult!
Salutare !
Am trimis mesajul STOP VOYO la numarul 7434 si am primit mesajul ” Comanda gresita”
Aveti idee alt numar ?
Multumesc !
Renuntarea la abonament se va face prin trimiterea unui SMS cu mesajul “stop voyo” la numarul 7434 (pentru reteaua Vodafone), 1223 (pentru reteaua Orange) sau 7588 (pentru reteaua Telekom Romania Mobile), pentru abonamentul lunar, respectiv “stop voyo3” la 7545 (pentru reteaua Vodafone), 7588 (pentru reteaua Orange) si 7588 (pentru reteaua Telekom Romania Mobile), pentru abonamentul cu taxare la 3 luni. Tarif mesaje: 0,0620 Euro, TVA inclus, pentru fiecare SMS trimis.