49 Comentarii

  1. Molnar Bianca-Andreea 31 martie 2011 la 12:45 - Raspunde

    Asa da! Frumoasa treaba…
    Felicitari Raiffeisen! Nu o sa ma aveti clienta VEAC! Oricum nu mi-ati placut niciodata.

    • Robin Molnar 31 martie 2011 la 13:12 - Raspunde

      Ce îmi place tonul tău! =))

    • Mihai Todor 31 martie 2011 la 13:24 - Raspunde

      Ooooo, ce bine-mi pare sa te revad pe blog 🙂 Pe unde te-ai plimbat de ai lipsit asa, cu desavarsire? 😛

  2. Dani 31 martie 2011 la 17:23 - Raspunde

    Niste tepari ca multi altii din Romania. Trebuie tratati cu dosul.

  3. nicoleta 18 ianuarie 2012 la 15:48 - Raspunde

    teapa pe fata
    invandeaza conturile clientilor, si daca îţi dai seama bn, dacă nu asta e dai niste bani degeaba.mie mi-au spus că sunt printre puţinii clienţi care beneficiază de acest tip de asigurare.Adică am fost şi favorizată chiar. ŢEAPĂ CU VIOLARE DE CONTURI.

    • Robin Molnar 19 ianuarie 2012 la 08:46 - Raspunde

      Vorbești din experiență? o_O

      • nicoleta 19 ianuarie 2012 la 15:32 - Raspunde

        da vb., ptr. că eu chiar am paţit-o.soţul are card de salariu la raiif., a fost sunat dacă vrea asigurare dar el nu a confirmat că este de acord, asigurarea a intrat în vigoare din momentul în care a început convorbirea telefonică. Nu a semnat nici o poliţă de asigurare, şi în fiecare lună dispăreau 30 lei din cont. Banii care i s-au luat pînă acum nu ser mai recuperează cu toate că el a reziliat asigurarea. Aşa că aveţi mare grijă cu cine vb. , chiar şi la telefon.

  4. Mihai Militaru 02 februarie 2012 la 15:04 - Raspunde

    Am fost contactat pt. această asigurare. Nu mi-a plăcut prezentarea – încercau să fie cât mai convingători apelând la multe trucuri, cum ar fi folosirea leului nou pt a spune cât este de plată, celui vechi pt suma de primit în caz de ceva. Mi s-a motivat că primesc oferta că sunt “client fidel” sau ceva de genul, desi am card și cont făcut de doar câteva luni de firmă pt salariu. Apoi încă una, mi s-au spus mai multe date până când este valabilă oferta, una mi-o amintesc sigur în decembrie, mai apoi negând că era în decembrie ci în ianuarie.
    Nu cunosc piața și mai ales nu cunosc toate condițiile, pt asta am cerut să mi se trimită documentația pe e-mail. Vroiam să știu exact ce și cum se definește și orice detaliu, pt a înțelege pe ce dau banii. Fără exagerare, am primit pe puțin 6 sau 7 telefoane în total până să le spun că nu mai sunt interesat. De fiecare dată spuneau că or să-mi trimită pe e-mail documentația, sugerând că ar fi vina mea, să caut în spam, de alte 2 ori că a fost greșită adresa, deși o spusesem corect de fiecare dată. Odată că a fost “militarul”, odată că a fost “.com”. Unde mai pui că am folderul de spam dezactivat la prima adresă, e un mail pus la punct chiar de mine pe hosting închiriat, lăsând la o parte faptul că le-am mai dat și o adresă de la gmail și tot nimic. La final am fost întrebat dacă aș avea dificultăți în a plăti, le-am spus că nu, ci că am “motive personale” și n-au mai insistat. Cel puțin până acum 🙂 – cam o săptămână sau două de la ultimul telefon.

  5. Dorin Niculescu 14 februarie 2012 la 19:08 - Raspunde

    Perfect adevarat,…
    …imi pare rau ca trebuie sa recunosc faptul ca am fost inselat,…asa,…pentru ca sunt roman,…cumplit,…crunt,…
    nu mai am cuvinte, abia am descoperit o “gaura” de 7 milioane si ceva (vechi) in proaspatul meu imprumut, …ma doare sa fiu inselat,..citez: daca pierd substanta osoasa a craniului pe o suprafata intre 3-6 cm patrati, sau partial o mandibula sau un sfert din capacitati, sau degetul mijlociu de la mana stanga sau poate de la dreapta, daca imi mai ramane si o rotula primesc niste bani. M-am lacomit sa iau imprumutul 🙁

  6. dan 06 martie 2012 la 19:25 - Raspunde

    Am avut un credit la Raiffeisen, “pachet complet” cu o asigurare de viata la Alico.
    Creditul a fost pe o perioada de 72 de luni si l-am achitat in 10 luni. Din cauza ca asigurarea de viata la Alico era facuta pe 72 luni si eu am achitat creditul in 10 luni, trebuia sa primesc inapoi diferenta. Ghiciti ce s-a intamplat? Nu am mai primit nimic, este cineva surprins? 🙂 Sunt niste tepari!

  7. Un alt pagubit 04 aprilie 2012 la 02:34 - Raspunde

    Aveti mai jos plangerea mea facuta la OPC impotriva Alico si RZB

    Subsemnat xxxxxxxxxxxxxx domiciliata in Ploiesti, Str. xxxxxx, Jud. Prahova, legitimata cu CI seria PH nr.xxxxxxxxxxx, CNP xxxxxxxxxxx, va aduc la cunostinta si solicit remedierea urmatoarei situatii:
    In cursul anului 2008, am fost contactata de catre un reprezentant vanzari al Alico Asigurari Romania S.A., numit in continuare Alico, cu sediul central in B-dul. Lascar Catargiu nr. 47-53, Sector 1, Bucuresti, cu autorizatia Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor – Cod Unic RA-030/10.04.2003, prezentand urmatoarele date de indentificare: CUI 11304080, Nr. ORCMB J40/12746/1998, in vederea incheierii unui contract de asigurare. Ulterior am aflat ca Alico Asigurari Romania, a preluat datele personale de la banca la care am deschis un cont, Raiffeisen Bank, cu care s-ar afla in acelasi grup de firme.
    In urma discutiei cu reprezentantul Alico(in anul 2008), m-am declarat interesata de produsul de asigurare care mi-a fost prezentat telefonic, si am oferit un raspuns pozitiv pentru a-mi trimite contractul si celelalte detalii pentru a ma putea decide. La un anumit interval de timp, am primit contractul, pe care nu l-am semnat intrucat am considerat ca nu imi este util. Avand in vedere ca nu am semnat acel contract, am considerat ca raporturile comerciale intre mine si Alico nu exista.
    Mentionez faptul ca nu am transmis in nici o clipa datele contului bancar (IBAN) deschis la Raiffeisen Bank, Agentia Prahova.
    In urma unei verificari a contului bancar in luna Martie 2012, am observat ca in fiecare luna, constant mi-a fost debitat contul in favoarea Alico.
    Am luat legatura telefonic cu un reprezentant de relatii cu clientii al Alico, si acestea m-a informat ca incepand cu anul 2008, eu am un contract de asigurare incheiat cu compania pe care o reprezinta. I-am solicitat acestuia sa imi trimita prin e-mail sau posta o copie a contractului incheiat intre mine si Alico, acesta spunandu-mi ca nu este posibil, intrucat acest contract nu exista.
    Avand in vedere fapul ca eu nu am oferit informatii despre contul bancar (IBAN) deschis la Raiffeisen Bank, am luat legatura cu directorul sucursalei Prahova al bancii, Dl. George Ene, solicitandu-i informatii despre modul in care datele contului meu au ajuns la Alico. Acesta m-a informat ca prin semnarea contractului cu banca, am fost de acord si cu transmiterea datelor personale si tertilor, in cauza agentia de asigurari Alico.
    Am verificat continutul contractului modificat in 15.07.2010, iar in cadrul cap. 2, punctele 2.1 si urmatoarele, nu este specificat ca banca poate furniza numarul contului catre unul dintre terti, in speta Alico:
    “2.1.2. Prin prezenta, Clientul personal, dupa caz, prin Reprezentant legal/Mandatarîsi exprimă în mod expres consimţământul ca Banca sâ prelucreze datele sale personale înregistrate în evidentele proprii şi să transmită către S.C. Biroul de Credit S.A., persoana juridica romana CUI 16140132 si/sau alte persoane autorizate sa desfăşoare activităţi similare, în vederea prelucrării de către acestea a datelor sole cu caracter personal si consultării informaţiilor înregistrate pe numele acestuia în respectivele baze de date de către oricare Participant care are o relaţie contractuala cu acestea (precum instituţii de credit, financiare nebancare, de asigurări) in scopul iniţierii sau derulării unei relaţii de creditare si de asigurare a produselor de tip credit cu Raiffeisen Bank S.A.;

    2.1.4. Datele cu caracter personal prelucrate vor include următoarele categorii: date de identificare a persoanei fizice: numele, prenumele, iniţiala tatalui/mamei, adresa de domiciliu/ reşedinţa, numărul de telefon fix/mobil, codul numeric personal; date negative: tipul de produs, termenul de acordare, data acordării, data scadentei, creditele acordate, sumele datorate, sumele restante, numărul de rate restante, data scadenta a restantei, numărul de zile de întârziere în rambursarea creditului, starea contului; date pozitive: tipul de produs, termenul de acordare, data acordării, data scadentei, sumele acordate, sumele datorate, starea contului, data închiderii contului, valuta creditului, frecventa plaţilor, suma plătită, rata lunara, denumirea si adresa angajatorului; date referitoare la fraudulenti: fapta comisa, numărul si data hotărârii judecatoresti/octului administrativ, denumirea emitentului; date referitoare la inadvertenţe (neconcordante).”
    Avand in vedere faptul ca nu am furnizat aceste date, il consider ca un abuz din partea Raiffeisen Bank, in favoarea Alico, Raiffeisen retragand banii din contul meu, in contul Alico fara acceptul meu explicit.

    Solicit luarea masurilor legale ce se impun, precum si returnarea integrala a sumelor care au fost retrase abuziv din contul meu.

    Domnului director al Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Prahova.

  8. Cristina 05 mai 2012 la 12:49 - Raspunde

    Buna ziua, Eu astazi am ramas uimita cand s-au retras 29.20 ron din contul meu de la raiffesen catre alico asigurari. Am sunat banca sa intreb ce se intampla si cine e Alico. Ei au spus ca este o asigurare telefonica la care am agreat. Eu am spus ca nu am acceptat nimic de genul asta. Acum 2 ani si ceva am dat acceptul la o asigurare de la Raiffeisen care mi-a luat 2 luni bani din cont si nu am primit nici contract, nici asigurare. Totul s-a oprit apoi si de atunci nimic pana astazi. Am intrebat centralista astazi daca este vorba de Raiffeisen si mi-a spus ca nu e Raiffeisen ci alta firma Alico. O as ii dau in judecata pentru ca asta e furt din conturile oamenilor. Astazi inteleg ca e TEAPA RAIFFEISEN? Am incercat sa imi verific online contul cu platile de acum 2 ani si ceva (nici nu mai imi amintesc) insa se afiseaza doar ultimele 6 luni mai departe nu merge. Eu consider ca ar trebui sa urmarim impreuna acest aspect, sa ne unim si sa SA II DAM IN JUDECATA IMPREUNA!. Este furt, frauda, inselaciune. Firma Alico este din America si daca va duceti pe siteul lor sa cititi termenii si conditiile trimiterii unui email…va doare capul. Este o mascarada prin care se fura bani! Ne trebuie un avocat si un grup de pagubiti cu dovezi ale platilor. Cu ANPC nu facem nimic.

    • Robin Molnar 09 mai 2012 la 07:43 - Raspunde

      Eu nu pot fac altceva decât să dau vorba mai departe.

  9. gabriel 02 noiembrie 2012 la 23:15 - Raspunde

    am fost conatactat telefonic in 2007 de cineva de la raiffeisen in legatura cu asigurarea de viata,aveam 2 luni gratuite iar daca 3 luni nu lasam bani in cont acea optiune se dezactiva(mentionez k nu am semnat nici un contracat cu alico si nu am primit nimic care sa dovedeasca k sunt asigurat din anul 2007 la alico).intrand pe contul online pe care-l am la raiffeisen in luna septembrie am observat ca o firama alico mi-a retras 29.20 ron din cont(era prima data cand auzeam de alico).am sunat la banca mi-au spus k am asigurare din aprilie 2007.am fost la banca si am intrebat cu acordul cui a permis raiffeisen bank celor de la alico sa-mi ia banii din cont dar lumea ridica din umeri.am facut sesizare si am cerut sa-mi prezinte acel cotract semnat de mine,sa-mi rezolve cu acea asigurare si sa-mi primesc banii inapoi,dar a tercut 1 luna si nimic si mai mult pe 1.11.2012 ce de la alico si-au luat iar banii de la mine din cont,asta k sa vedeti cum rezolva RAIFFEISEN BANK problemele clientilor.aveti vreo idee cum se pot recupera acei bani

    • Robin Molnar 05 noiembrie 2012 la 08:04 - Raspunde

      Ce frumos, cât respect, de ce nu-ți închizi conturile la ei?

  10. Cristina 13 noiembrie 2012 la 19:26 - Raspunde

    Buna. iarasi eu. in legatura cu povestea mea spusa si mai sus….Fara succes sa lupti impotriva MARILOR PUTERI de unul singuri. La mine a fost cam asa: Am contactat OPC care mi-a zis ca nu e treaba lor. Am contactat Camera de supraveghere a asigurarilor si am primit raspuns ca este ok. Banca mi-a returnat banii luati din cont fara drept si totul s-a clasat. Raiffeisen mi-a tot explicat ca eu sunt cea care nu am dreptate si ca ei si Alico sunt sfinti dupa ce am lalait-o vreo o luna jumate ca sa aflu ce e cu acea asigurare. Initial Raiffeisen nu stie nimic de asigurarile Alico, dupa care afla “intamplator” ca de fapt e o firma care e colaboratoarea lor si dupa aia se acopera una pe alta. Dna de la Raiffeisen mai avea un pic si ma intreba daca sunt nebuna ca fac atat tam tam pe seama unor bani care pana la urma mi-au fost returnati. Adica un fel de “ce mai vreti doamna? v-am dat banii”
    Concluzie: Raiffieisen si Asigurari Alico sunt firme ‘corecte’ care iau banii din cont pe baza unor contracte “telefonice” cand isi aduc aminte sau au nevoie de lichiditati, cred eu…si sunt acoperiti….

    • Robin Molnar 16 noiembrie 2012 la 08:01 - Raspunde

      Măcar v-ați recuperat banii, tot e bine față de alții.

    • Ciprian 18 februarie 2013 la 08:16 - Raspunde

      Produsul detinut de dumneavoastra se intituleaza Protect. Banii se retrag din 3 in 5 luni din lipsa de fonduri disponiile. Daca nu vroiati asigurare, de ce ati acceptat atunci cand ati fost contactata sa beneficiati de aceasta asigurare? Sa inteleg ca ati vrut acest serviciu, constient v-ati dat acordul pentru debitarea contului insa in momentul in care nu se mai retrag bani si obligatiile contractuale nu sunt respectate ati optat sa stati in fund si v-a fost lene sa sunati sa vedeti ce anume se intampla. Da este obligatia noastra a tuturor sa ne interesam de un anume aspect care nu este in regula. Nu spun ca Raiffeisen si Alico sunt sfinti, insa ma irita sa aud cuvinte precum furt, atunci cand exista temei legal(legea 449/2003). Dar deh, asa e la romani, vb sa ne aflam in treaba ca suntem cei mai destepti, cei mai corecti si cei mai muncitori dar ne este greu sa dam un telefon pentru a rezolva situatia. Da, am lucrat in cadrul acestei companii de asiurari si da multe dintre aspecte mi-au lasat un gust amar insa ceea ce m-a facut sa dispretuiesc acest job, a fost interactionarea cu oameni precum dumneavoastra.

    • boiteanu daniela 27 iunie 2013 la 18:52 - Raspunde

      Buna ziua! Si eu am fost tepuita timp de mai bine de 2 ani de catre Alico si banca Raiffaissen si cand m-am trezit si am descoperit aceasta frauda,pt.ca altfel nu o pot numi,am facut un mare scandal cu ei prin telefon si am reziliat contractul.Am mers si la banca am scos un extras de cont si am depus frumos o plangere scrisa impreuna cu dovada(extrasul) la CSA si vreau sa va anunt ca in doua saptamani mi-au returnat fara comentarii banii in cont.Poate va ajuta cu ceva si povestea mea,dar nu va dati batuti si mergeti pana la capat asa cum am facut si eu.

  11. oana 03 decembrie 2012 la 02:08 - Raspunde

    salutare tuturor

    din pacate si eu ma numar printre cei “tepuiti“ de raiffeisen bank, cu asigurarea alico. sincer chiar ar trebui ca noi toti, cei tepuiti sa ne unim fortele si sa-i actionam in judecata, sau macar sa facem cunoscuta povestea in presa. astept mesajele voastre.

  12. gabriel 03 decembrie 2012 la 11:17 - Raspunde

    am primit inapoi banii pe care i-au luat din cont si am facut la banca alta sesizare sa vad cum au operat in contul meu cei de la alico si am cerut celor de la raiffeisen sa-mi plateaca penalitati.acum astept un raspuns

    • Robin Molnar 13 decembrie 2012 la 08:42 - Raspunde

      Cât tupeu! Cum adică să-ți plătească penalități?

    • Anca 11 ianuarie 2013 la 20:50 - Raspunde

      Buna seara,
      am si eu o poveste asemanatoare cu raiffeisen si alico. As vrea sa stiu cum a-ti procedat ca sa va recuperati banii?

      • Ciprian 18 februarie 2013 la 08:00 - Raspunde

        Din pacate, nu exista o modalitate prin care sa va recuperati banii daca aceasta asigurare a fost facuta prin telefon. Aceasta problema este generata de lipsa de interes ce o prezinta potentialii clienti in momentul in care un copil turuie in telefon despre un anume produs. Modalitatea cea mai sigura ar fi aceea de a face scandal, in acest fel va garantez ca veti primi banii insa, acest proces este unul de durata.

        • boiteanu daniela 27 iunie 2013 la 18:56 - Raspunde

          Draga Ciprian tin sa te anunt ca tocmai mi-am recuperat banii.De unde stii ca nu avem sanse? eu am mers la CSA,banuiesc ca stii ce este cu dovada si anume extrasul de cont,am facut o plangere scrisa si in doua saptamani mi-au intrat banii in cont.Si unde mai pui ca eu de nervi mai si reziliasem contractul prin telefon.Oameni buni mergeti mai departe ca si mine ca multi nu au cunostinta despre faptul ca se pot recupara banii.Mergeti la sediul CSA la aviatorilor,cautati pe google si sunati acolo mai intai ca asa am facut si eu.

      • boiteanu daniela 27 iunie 2013 la 18:59 - Raspunde

        Anca,intai de toate mergi la banca si cere extrasul de cont pe ultimele 6 luni,du-te cu el la CSA care are sediul pe bvd.Aviatorilor,faci o plangere scrisa impreuna cu dovada ca ti-au retras banii din cont si in maxim 3 saptamani ai banii in cont asa cum am facut si eu chiar daca am reziliat contractul tot am castigat fara nicio problema,garantat.CSA-comisia de supraveghere a asigurarilor.BAFT nu te lasa.

    • niko 21 februarie 2013 la 14:08 - Raspunde

      ce demersuri ai facut ?

      • boiteanu daniela 03 iulie 2013 la 16:35 - Raspunde

        nu ai citit mnai sus ce am scris?nu e suficient? eu zic ca e f simplu si pe intelesul tuturor.

  13. george 23 iulie 2013 la 11:48 - Raspunde

    salutare la toata lumea, si eu am fost tepuit de catre ALICO si as avea rugamintea daca mai are cineva probleme cu ei sa ne unim fortele pentru ca eu vreau sa ii dau in judecata la tribunalul european.

  14. george 24 iulie 2013 la 11:23 - Raspunde

    La CEDO, pentru ca dupa cum stiti tara noastra ajuta hotii si nu prea avem nici o sansa. Daca si dumneavoastra aveti problele cu ei astept sa ma contactati pe adreasa mea de mail george_yuly@yahoo.com

  15. george 24 iulie 2013 la 12:37 - Raspunde

    multumesc mult

  16. MARCEL 04 septembrie 2013 la 21:40 - Raspunde

    PARTEA A-III-A
    ALICO SUB INCIDENTA INCALCARII LEGILOR CU INFRACTIUNI DE INSELACIUNE
    SI FALSURI IN CONTRACTE

    Actul-1
    Am postat cu ceva vreme in urma doua expuneri despre inselatoria
    ‘Alico’ in contracte si actele aditionale la acaestea, la care se adauga
    neinformarea, dezinformarea si inductia in eroare a potentialilor clienti
    de catre agentii de asigurare ai acestei societati.
    Am observat cu neplacere ca pana in prezent rezultatele sunt nesa-
    tisfacatoare si ma refer la:
    1)Faptul ca totul se rezuma la discutii pe internet, ceea ce este un
    lucru foarte comod atat pentru S.A. Alico, cat si pentru institutiile
    statului care ar trebui sa trateze aceste probleme si nu-si fac treaba.
    De asta nu mai poate Alico, de faptul ca e criticata pe internet si
    prin prin urmare nu-si mai atrage prea multi clienti. Apoi masa mare a
    clientilor si-a facut-o in anii precedenti cand a fost ‘bataia pestelui’.
    2)Am mai observat ca unii dintre pagubiti, discuta in contradictorriu
    cu divrse persoane de la societatea respectiva sau din anturajul acesteia.
    Eu unul nu stiu ce dialog am mai putea avea cu asemenea persoane si tot-
    odata nu inteleg ce indrazneala si cum pot fi atat de nesimtiti sa se dea
    in spectacol, sa ne dea tot felul de ‘explicatii utile’ si ‘indicatii pre-
    tioase’ din care sa reiasa ca tot noi suntem vinvati pentru situati crea-
    ta. Tocmai aceia care au recurs la practici comerciale icorecte si inse-
    latoare se agita si dau sfaturi la altii.
    Probabil tupeul de care dau dovada se bazeaza pe ‘ascunderea’ lor in
    umbra anonimatului. Avand in vedere ca ei au fost si sunt ‘uneltele inse-
    laciunii’ acstei societati ar trebui sa lase obraznicia de-o parte si sa
    nu mai vina cu tot felul de explictii tardive.
    Revenind la discutia de pe diferite site-uri aceasta poate fi impor-
    tanta pana la un punct, adica daca se face ceva sau nu impotriva celor vi-
    novati. Nu stiu ce se intampla dar se pare ca lucrurile au cam ramas pe
    ‘linie moarta’,probabil ca multi zic,’inca o paguba in plus ce mai con-
    teaza’. Asa au zis si in trecut, asa zic si azi asa vor spune si in viitor
    si probabil toata viata. Multi considerra ca au luat o lectie de viata si
    ca de acuma nu se va mai repeta. Asta nu este decat o autoinselare si o
    autoamagire petru ca daca legile nu se respeta si nu initiezi nici o cale
    de atac atunci cand ai ‘asul in maneca’ atunci pe zi ce trece atat infrac-
    torii cat si autoritatile staului corupte si/sau incompetente vor devenii
    tot mai obraznici si pe zi ce trece mai ticalosi.
    Mai exista si o alta posibilitate a acestei taceri suspecte, probabil
    ca multi n-au aflat, nu aud de la nimeni si nu se intreseaza pe internet
    ca din alte surse nu prea vad de unde sa afle pentru ca presa si televizi-
    unile arata tot felul de ‘cancanerii’,tot felul de circuri si balciuri iar
    acesta este o treba prea secundara, cand o masa de oameni sunt inselati cu
    aceptarea, aprobarea si icurajarea Statului Roman. Ar fi bine ca si aces-
    sa inteleaga ca adevaratii lor clieni sunt aceia din randul populatiei si
    de pe uma acestoa castiga, nu dupa urma Societatii Alico sau dupa spesele
    Statului Roman. O televiziune fara spectatori si un ziar fara cumparatori
    este urmata de faliment.

    Actul-2
    Pana in prezent in majoritatea cazurilor ‘conflictul’ cu societatea
    se reduce doar la nivelul opiniilor personale si atat. Dintre toate per-
    soanele care au postat pe diferite site-uri impotriva aceste societati sau
    care n-au postat dar au aflat de aici, de oriunde sau care au descoperit
    singuri,se pune intrebarea, cate din acestea sunt care au facut vre-o
    plangre la autoritaile ablitate in aceste cazuri, in special ANPC-ul si
    CSA-ul?
    Despre obligatia acstor institutii voi discuta mai tarziu.
    Dar acum intreb din nou: au facut acest lucru si pentru ca totodata
    sa verifice si sa obtina dovezi, in ce masura Statul Roman, prin institu-
    tiile corespunzatoare este interesat de protectia celor care-l intretin si
    pe baza carora acesta exista?
    Exista motivatii si cauze intemiate sa se faca reclamatii imporiva
    acestei societati sau nu exista? Ce fel de contracte a produs ‘prin tipa-
    rire’ si in ce fel au fost completate de catre agentii de asigurare? Ce
    fel de coportament au avut agentii de asigurare?
    Din pacate se pare ca se face o mare confuzie si anume:
    1) intre contractele dezavantajoase si imorale dar care nu incalca legile
    sau se afla cel mult la marginea incalcarii legilor, iar in cazul acestora
    nu se mai poate face mare lucru decat, eventual unele modificari;
    2)comtracte ilegale, adica nule.
    Intrucat in cele mai multe din contractele acestei societati sau pro-
    babil toate, se incalca grosolan legile corespuzatoare, nu numai prin cla-
    uze abuzive si foarte abuzive si chiar aplicandu-se inselaciunea si falsu-
    rile atunci aceste sunt pe drept cuvant ilegale, lovite de nulitate.
    Mai mult de atat ce pot sa va spun? Voi reamintii ceva mai tarziu pe
    cat se poate de scurt 4 forme importante de inselare dintre care doua re-
    prezinta si falsuri (completarea cu date false sau completarea asa-zisa
    gresita, dar de fapt facuta in mod fals de catre agent). Aceasta reducere
    la cele 4 forme si succinta se va face pentru simplificarea si restrange-
    rea spatiului de lucru, dar ar fi mult mai multe de spus acolo.

    Actul-3
    Inainte de a continua subiectul doresc sa fac cateva precizari, in
    legatura cu ce au facut altii in cazuri de clauze abuzive in contracte.
    Cred ca marea majoritate au auzit nu doar o data ci de mai multe ori des-
    pre procese intre clienti si banci. Unele dintre acestea sunt individuale
    dar un loc aparte este reprezentat de procesele colective.
    Amintesc aici unul dintre initiatorii celor mai mari procese colecti-
    ve este cunoscutul avocat Gheorghe Piperea, profesor universitar doctor…
    si se poate citi pe diferite site-uri de pe internet acest lucru. Printre
    acestea se specifica si de ce este necesar ca procesele sa fie colective
    si sa fie implicati cat mai multi participanti in asemenea cazuri.
    Pe de alta parte cei care nu participa nu vor fi luati in considerare
    chiar daca au aceleasi incalcari de drepturi ei neparticipand nu aduc nici
    un act doveditor in acest sens.
    Un lucru care mi-a atras atentia in ultimul timp este acela ca s-a
    creat o asociere de persoane care au credite in franci elvetieni si care
    vor sa dea bancile in judecata, pentru ca au fost indusi in eroare de ca-
    tre cei cu care au incheiat contractul, fiind sfatuiti de acestia ca vor
    fi avantajati daca fac credite in valuta elvetiana iar ulterior s-a dove-
    dit contrariul. De ce este importanta aceasta observatie?
    Aceasta observatie este destul de importanta pentru ca aceasta induc-
    tie in eroare a clientilor depesi este o situatie de nedorit, daca facem o
    comparatie in privinta eludarii legilor aceasta situatie este departe de
    catastrofele de contracte tip ‘Alico’.
    Daca pentru acest lucru exista temei de initierea unor procese, pentru
    ca evolutia de crestere sau descrestere a valorii unei monede este greu de
    anticipat, atunci ce sa mai spui despre cntractele tip ‘Alico”.
    Acest lucru este foarte valabil pentru ca in cazul ‘Alico’ toata com-
    binatia de elemente absurde din contract a fost facuta cu premeditare si
    acest lucru este foarte important de retinut. Analizand cu atentie con-
    tractele incheiate si actele aditionale la acesta rezulta clar ca totul a
    fost premeditat si planificat, de unde rezulta intentiile rele de care am
    discutat anterior. Astfel a rezultat o asmenea cacialma de contracte care
    se prezinta ca o elucubratie din punct de vedere legislativ ceea ce demon-
    streaza ca S A Alico este o societate infractoare fara dar si poate.
    Mai precizez aici si ca ANPC-ul a initiat mai multe procese impotriva
    bancilor dupa cum se stie, in multe cazuri. In cazul acesta de ce nu!!!
    Ne lasam calcati in picioare sau ANPC-ul este strain de aceasta cauza sau
    o face pe prostul!?
    Voi arata mai tarziu ce hram poarta aceste institutii care au devenit
    inamicii nostri.

    Actul-4
    Daca exista suficiente persoane care nu vor sa se lase ‘calcate in pi-
    cioar’ si ca acaesta fara de lege sa nu ramana musamalizata pentru totdea-
    una pot sa posteze un mesaj foarte simplu in care sa-si dea un nume si un
    numar de ordine, adica primul care posteaza scrie numarul-1,al doilea nr-2
    etc. Mesajamul ar putea sa arate cam asa: ‘sunt cutare (numele).Doresc.Nr-
    17.’Urmatorul mesaj de acest fel este cu nr 18 si asa mai departe.
    Separat pot transmite asemenea mesaje foarte scurte si cei care au re-
    clmat aceasta societate. Acestia din urma mai trebuie sa adauge pe scurt
    la cine a facut sesizari, cate seszari au facut la fiecare autoritate in
    parte si ce raspunsuri au primit, favorabile sau nefavorabile. La fel pot
    lasa astfel de mesaje scurte si persoane care eventual au deschis proces
    si rezultatul acestuia, in cazul in care procesul s-a terminat.
    Aceste informatii sunt necesare pentu a se cunoaste situatia, daca
    exista o vointa comuna in a incoltii aceasta societate. Este necesar un
    colectiv suficient de mare si acet lucru este cu atat mai valabil, daca
    tinem cont ca este sustinuta si tolerata de catre institutii de stat co-
    rupte si incompetente. In caz contrar nu avem dect sa o lasam balta si fi-
    ecare sa se descrce pe cont propriu sau sa se lase pagubas.
    Acum voi arata care sunt solutiile de atac. Exista 2 posibilirati.
    1)Cat mai multi care se considera lezati in drepturi sa faca reclama-
    tii catre autoritatile care au competente si obligatii in acest sens, res-
    pectiv ANPC si CSA. Plangerile trebuie facute in dublu exemplar, adica du-
    pa aceea scrisa ‘in original’ se face o copie xerox care trebuie pastrata
    ca martor, adica ce anume nereguli, incalcari de legi li s-au adus la cu-
    nostinta autoritatilor responsabile, in acest comtext. Alaturi de aceasta
    sesizare se adauga la dosar copii xerox dupa contract, cererea de asigu-
    rare, politele de asigurare la care se poate adauga si oferta initiala,
    adica aceea foaie informativa care se ofera la inceput, daca cel in cauza
    o mai are. In reclamatie se vor mentiona toate neregulile si icalcarile
    legilor. In privinta continutului reclamatiei, studiati-va bine contractle
    si tieti cont de legile pe care le-am scris im partea a-II-a ‘ALICO INSE-
    LATORIE DEMONSTRATA SI INSTITUTIILE STATULUI IN COMPLICITATE LAILEGALITA-
    TILE ACESTEI SOCIETATI’. Im mod special se ateage atentia asupra legilor:
    -legea 193/2000 republicata;
    -legea 363/2007.
    De asemenea se poate vedea ca exemple toate neregulile pe care le-am
    aratat in prima expunere ‘ALICO INSELATORIE DEMONSTRATA…’
    Totodata in expunrea umatoare, a-IV-a voi recapitula foarte pe scurt
    patru mari nerguli, doua dintre acesta implicand si falsuri.
    Plangerile la ANPC se fac la CJPC (Comisariatul Judetean de Protectia
    Consumatorilor), pentru cei din provincie si tot pentru acestia se reco-
    manda sesizari facute la CSA prin trimiterea celor scrise mai sus prin
    scrisoare recomandata.
    Raspunsurile de la institutiile respective trebuie sa soseasca, in mod
    legal, dupa cel mult o luna si in mod exceptional, dupa cel mult o luna si
    jumatate. In continuare dupa ce a primit raspunsurile sa posteze pe aceste
    site-uri afirmand daca au primit raspunsur favorabile sau nefavorabile.
    Daca raspunsurile sunt nefavorabile si aceasta este un lucru foarte
    probabil atunci acestea pot constitui probe impotriva Statului Roman care
    refuza sa respete propria legislatie si in acest caz se pot face petitii
    la Curtea Europeana.
    Se pune problema daca aceste institutii au competenta de a rezolva
    astfel de probleme sau nu. Raspunsul este categoric da, iar in privinta
    ANPC-ului acesta poate intocmii procese verbale cu toate neregulile con-
    statate pe care le pot inainta Instantelor teritoriale. De asemenea pot
    sesiza si parchetul, dar despre toate acestea voi discuta in expunerea
    a-IV-a.
    2) A doua varianta este demaraea unui proces colectiv. Insa, in aceas-
    ta situatie, tinand cont ca un asemenea proces este foarte costisitor, in
    cazul inceperii acestuia, va fi nevoie de foarte multi participanti, de
    ordinul sutelor, de preferat peste o mie. Acest lucru este necesar tinand
    cont ca astfel de companii au cabinete de avocatura platite ‘la greu’ cu
    mii sau chiar zeci de mii de euro.
    Astept propunerile si sugestiile din partea celor care vor sa se impli-
    ce.
    Eu unul optez pentru prima varianta, adica Stelatul sa se achite de
    obligatiile ce-i revin si sa-si curete mizeria din propria ‘ograda’ si sa
    nu ne implice pe noi la alte mari cheltuieli pentru ca institutiile aces-
    tuia nu functioneaza.
    In expunera urmatoare, care cred ca va fi si ultima si caut sa o dau
    cat mai curand posibil, dupa ce voi reamintii pe scurt despre cele patru
    nereguli, voi discuta problematica legata de autoritati si institutiile
    statului, lucru cel mai important de stiut, din punctul meu de vedere.
    Intr-o ultima instanta se va intelege ca Statul este mai vinovat ecat
    Alico pentru ca acesta ia permis acestei societati sa se comporte astfel
    si totodata trebuie sa se inteleaga ca acest caz ‘Alico’ este unul din ze-
    cile si sutele de mii de astfel de cazuri de iselaciune, de furt, luatul
    cu japca si hotie la care au fost supusi ‘intretinatorii’ Statului Roman,
    care joaca rolul intretinutului lipsit de recunostinta.

  17. MARCEL 04 septembrie 2013 la 21:55 - Raspunde

    FAC PRECIZAREA CA PRIMELE DOUA EXPUNERI SE GASESC PE MAI MULTE SITE-URI SI NU LE VOI MAI
    POSTA AICI. SE VOR CAUTA LA ‘ALICO INSELATORIE’ SAU ‘ALICO INSELATORIE DEMONSTRATA’.

  18. ioana 04 februarie 2015 la 21:15 - Raspunde

    tatal meu are o sigurare protect la banca renumita, as dori sa stiu daca ma poate ajuta cineva in acest sens………… tata a decedat si asiguratorul nu vrea sa imi aprobe despagubirea ca vezi doamne cica avea boala cardiovasculara dar tata avea diabet dovedit cu acte medicale si ca nu seferea de ce spun ei ………va rog din suflet sa ma ajutati

    • Robin Molnar 05 februarie 2015 la 16:53 - Raspunde

      Comisia de Supraveghere a Asigurărilor te poate ajuta.

    • raluca 28 aprilie 2015 la 16:38 - Raspunde

      asigurarea protect este doar in caz de accident; nu acopera evenimentele cauzate ca urmare a unei imbolnaviri.

  19. Gabi 05 aprilie 2015 la 19:18 - Raspunde

    Buna seara,
    Si eu am fost sunata in urma cu cateva zile de cei de la banca si mi-au prezentat oferta de asigurare cu 29.20 lei.Am fost de acord pentru ca imi pare o oferta buna insa acum citind comentariile de pe aici,as dori sa reziliez contractul acela.Precizez ca nu am semnat nimic si nu am primit inca acel acte acasa prin curier,insa mi-am dat acceptul verbal.Pot merge la banca lor sa il reziliez sau stiti un nr de telefon unde pot suna pentru a anula acel contract?Cu multumiri,Gabi

    • raluca 28 aprilie 2015 la 16:39 - Raspunde

      asigurarea se poate rezilia telephonic la 0214010844

  20. stefan 11 octombrie 2015 la 18:38 - Raspunde

    frumos spus mai pe indelete
    felicitari pentru articol

Dă-i un răspuns lui raluca Anuleaza raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.