Acest website are nevoie să folosească cookies, care sunt niște fișiere text de mici dimensiuni ce conțin referințe specifice, dar nu explicite, stocate pe computerul voastru, astfel încât, de exemplu, atunci când lăsați un comentariu, datele din formular să se salveze, dar nu numai.
Fără acces la cookies, aceste date nu se vor salva.
Pentru a afla mai multe despre cum folosim informațiile și despre dreptul vostru asupra datelor voastre, vă rugăm să consultați pagina Politica de Confidențialitate.
Puteți modifica accesul la aceste cookies accesând taburile din stânga.
Ce sa\’i faci … asa e de cand tot ciobanul si saracul isi permite sa aduca masini de acum 30 de ani cu care sa mearga/parcheze/faca ce vrea. S-a umplut orasul de rable, toti vai de mama lor si-au luat cate una, desi mare parte din ei nu au auzit de civilizatie si bun simt rutier. Era rau si inainte, acum din pacate e de 10x mai rau. Facem partid si una din primele chestii de care ne ocupam pe langa restul, este cea referitoare la importul de masini SH, care va permite importarea oricarui tip de masina si cu orice vechime, atata vreme cat la toate masinile sub 7 ani, ptr inmatriculare esti obligat sa iti schimbi complet (si nu partial) intr-un centru omologat RAR si strict supravegheat, urmatoarele componente:
– tot ce inseamna consumabil (filtre, lichid de frana, lichid de racire, bujii, cauciucuri de sezon si tot ceea ce se impune)
– tot ce insemana element de suspensie si directie (pivoti, bielete, bucsi, brate etc. etc.)
– sistemul de franare (pompa, conducte, etrieri/tamburi, discuri, placute).
– sistem de lumini (faruri/stopuri, instalatie electrica de alimentare)
– catalizatorul + sonda lambda, masinile non-euro sunt obligate sa isi monteze sisteme antipoluare.
– aspectul masinii trebuie sa fie unul impecabil, caroseria sa nu prezinte urme de lovire/rugina sau vopsea cu aspect decojit!
Ptr inmatriculare te prezinti cu:
– masina care trebuie sa treaca toate testele de siguranta, confort si poluare si in care vor fi verificate toate elementele descrise mai sus.
– un dosar in care sa atasezi toate facturile in original care sa faca dovada ca ai schimbat toate componentele cu unele noi.
– avizul centrului RAR care sa dovedeasca autenticitatea faptului ca ai facut schimbul de piese conform cu cerintele.
Iti garantez acum si aici, ca pozele ca si cea de mai sus vor fi din ce in ce mai rare, drumurile mai sigure si mai curate si in felul asta am gasit si solutia ptr incurajarea productiei interne de masini, ptr ca nici unul din flamanzii aia care au dat 500EU pe un beemveu ca ala din poza, nu o sa mai aiba el inca minim 2000EU, ca sa plateasca tot cele necesare.
Am zis.
😆 Ai zis. 😆 Io n zic să nu-şi ia. Să-şi ia, dar să le parcheze cum se cade. :woohoo:
Nu el va parca, ptr ca NU are cultura si educatie rutiera, ptr ca il doare la banana ca el are beemveu.
Modificam si legea rutiera in regim de urgenta, o masina parcata in acest fel se ridica fara drept de apel, amenda pentru recuperarea ei porneste de la 300EU in sus + penalizarile cu fiecare zi de intarziere. Daca tip de 7 zile nu se revendica aceea masina, se considera abandonata si se duce la cel mai apropiat centru REMAT.
Am zis.
😀 😀 Atunci chiar că s-ar parca mai cum se cuvine. 😀