Acest website are nevoie să folosească cookies, care sunt niște fișiere text de mici dimensiuni ce conțin referințe specifice, dar nu explicite, stocate pe computerul voastru, astfel încât, de exemplu, atunci când lăsați un comentariu, datele din formular să se salveze, dar nu numai.
Fără acces la cookies, aceste date nu se vor salva.
Pentru a afla mai multe despre cum folosim informațiile și despre dreptul vostru asupra datelor voastre, vă rugăm să consultați pagina Politica de Confidențialitate.
Puteți modifica accesul la aceste cookies accesând taburile din stânga.
sincer n-as fi zis ca sunt asa multe chestii pe ea
cu cat e mai automatizata, cu atat mai multe probleme ai cu o masina
Mai automatizata si chair ca nu ai ce sa-i faci. Mecanicii vechi se uita ca la felul 20 la ele..:)
Da, am pățit-o. Un tip de prin Zlatna care-și făcuse avion n-a știut ce-i cu ea.
Da, așa este. 🙂
Cu ctr+alt+del nu merge? 😛
Nu. =)) Că n-ai Alt.
Masina asta are studii superioare sa inteleg…ma bucur de buucria ta si ca iti place!
Îl iubesc. =))
“masina demareaza greu si nu prinde viteza. Solutia: service, fiindca a intrat in Safe Mode”
Mai degraba submotorizare 🙂 un turbo pe benzina suficient de zdravan nu te lasa la viteze legale sa vezi prin niciun fel de semne ca esti in limp-mode, trebuie sa te uiti la ceasul de presiune turbo ca sa realizezi asta.
4. Skepsis: daca e pusa pe tester, s-ar putea sa iti arate o eroare cu totul absurda si inexplicabila care reapare cu obstinatie dupa ce o stergi.
Solutia: aminteste-ti de unde ai alimentat ultima data si evita statia aia ca pe Dracu’, Traian Basescu si Victor Ponta iesiti in grup. Motivul erorii: detonatii sau rateuri de la carburantul prost.
~Nautilus
Se prea poate, dar n-am ceas de presiune turbo. 🙁
120 RON şi o oră de muncă nu ar trebui să fie un efort de nesuportat 😛
~Nautilus
Pari să te pricepi…