Jolidon

În data de 9 Septembrie 2011, în cadrul Cluj Brands Tour 2011 am avut ocazia de a cunoaște mai îndeaproape mai multe branduri clujene, printre care și Jolidon.

Cu această ocazie, am făcut o serie de fotografii, iar pe cele care nu conțineau secrete comerciale sau industriale le-am organizat sub forma acestei excursii virtuale, iar recomandarea mea este să faceți click pe prima imagine și să folosiți opțiunile de navigare, pentru cea mai plăcută și mai completă experiență multimedia.

Vă doresc vizionare plăcută!

Prezentare și istorie a Jolidon:

Cluj Brands Tour este un eveniment organizat cu sprijinul Primăriei Cluj-Napoca. Sponsorii oficiali ai evenimentului sunt: Banca Transilvania, Napolact, Vitacom, Farmec, Jolidon, Ursus şi Trilulilu, iar ca parteneri îi avem pe: Best Western Plus Fusion Hotel, Autonom, Ludwig Bavarian Bierhaus, Starbucks şi Webfactor.

2 Comentarii

  1. TNH 11 septembrie 2011 la 21:01 - Raspunde

    Aha, nu înțelegeam eu de ce bretelele incolore se dezlipesc exact când ți-e lumea mai dragă: pentru că sunt prinse cu lipici, nu sunt topite și presate una peste alta așa cum mă gândeam eu.

    • Robin Molnar 13 septembrie 2011 la 08:54 - Raspunde

      Nu se pot topi și presa așa, fiindcă topirea schimbă proprietățile materialului.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.