2 Comentarii

  1. Bogdan 29 decembrie 2010 la 14:27 - Raspunde

    N’are nici o treaba linia electrificata sau nu cu viteza, sunt destui mastodonti diesel capabile sa tracteze lejer garnituri de genul trenurilor de persoane cu viteze de 100km/h.

    Problema la noi este cam in genul soselelor nationale care din 5 in 5 km trec printr-o localitate, liniile serpuiesc prin relieful variat mai ceva ca **** boului.

    Sunt cateva magistrale sau portiuni din ele, in deosebi rute care erau deja din timpul "razbelului" ca deh ori le-au facut austriecii ori nemtii .. aia au niste reguli mai de doamne ajuta.

    Al doilea punct nasol e legat de infrastructura si intretinere. Daca nu ma insel in ultimii 5 ani s-au reparat/renovat/modernizat undeva sub 5% din lungimea totala (a magistralelor, nu liniile secundare). De aici apar restrictii de viteza ca altfel o ia garnitura pe aratura si iese cu bulion. BTW, de sarbatori CFR anuleaza trenuri, are vreo logica?

    PS – Am asa o idee proprie ca se doreste atingerea falimentului tehnic si financiar pentru CFR, sunt interese mari in joc si nu sunt cele cateva "companii private cu garnituri din anii ’50". Nu ne vindem tara dar o privatizam pe 1 Euro.. apropo, iti amintesti ce "fenomenal" era Romtelecom inainte sa vina grecii? Cu facturi imense, oamenii renuntau in draci la serviciile lor.. eh.. dupa 2-3 ani a facut grecu poc si a iesit pe plus 😛

    • Robin Molnar 29 decembrie 2010 la 14:34 - Raspunde

      T_T Mda, trebuie să admit faptul că a ta comparație are sens și logică.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.