Acest website are nevoie să folosească cookies, care sunt niște fișiere text de mici dimensiuni ce conțin referințe specifice, dar nu explicite, stocate pe computerul voastru, astfel încât, de exemplu, atunci când lăsați un comentariu, datele din formular să se salveze, dar nu numai.
Fără acces la cookies, aceste date nu se vor salva.
Pentru a afla mai multe despre cum folosim informațiile și despre dreptul vostru asupra datelor voastre, vă rugăm să consultați pagina Politica de Confidențialitate.
Puteți modifica accesul la aceste cookies accesând taburile din stânga.
N’are nici o treaba linia electrificata sau nu cu viteza, sunt destui mastodonti diesel capabile sa tracteze lejer garnituri de genul trenurilor de persoane cu viteze de 100km/h.
Problema la noi este cam in genul soselelor nationale care din 5 in 5 km trec printr-o localitate, liniile serpuiesc prin relieful variat mai ceva ca **** boului.
Sunt cateva magistrale sau portiuni din ele, in deosebi rute care erau deja din timpul "razbelului" ca deh ori le-au facut austriecii ori nemtii .. aia au niste reguli mai de doamne ajuta.
Al doilea punct nasol e legat de infrastructura si intretinere. Daca nu ma insel in ultimii 5 ani s-au reparat/renovat/modernizat undeva sub 5% din lungimea totala (a magistralelor, nu liniile secundare). De aici apar restrictii de viteza ca altfel o ia garnitura pe aratura si iese cu bulion. BTW, de sarbatori CFR anuleaza trenuri, are vreo logica?
PS – Am asa o idee proprie ca se doreste atingerea falimentului tehnic si financiar pentru CFR, sunt interese mari in joc si nu sunt cele cateva "companii private cu garnituri din anii ’50". Nu ne vindem tara dar o privatizam pe 1 Euro.. apropo, iti amintesti ce "fenomenal" era Romtelecom inainte sa vina grecii? Cu facturi imense, oamenii renuntau in draci la serviciile lor.. eh.. dupa 2-3 ani a facut grecu poc si a iesit pe plus 😛
T_T Mda, trebuie să admit faptul că a ta comparație are sens și logică.