Acest website are nevoie să folosească cookies, care sunt niște fișiere text de mici dimensiuni ce conțin referințe specifice, dar nu explicite, stocate pe computerul voastru, astfel încât, de exemplu, atunci când lăsați un comentariu, datele din formular să se salveze, dar nu numai.
Fără acces la cookies, aceste date nu se vor salva.
Pentru a afla mai multe despre cum folosim informațiile și despre dreptul vostru asupra datelor voastre, vă rugăm să consultați pagina Politica de Confidențialitate.
Puteți modifica accesul la aceste cookies accesând taburile din stânga.
uite> http://prntscr.com/8j3cyw
Foarte frumos. Nu am reclame, dar apreciez.
“Acuzația nu este definitivă, adică VW nu știm sigur că a trișat. Credem, cercetăm, avem indicii temeinice, dar certitudinea poate veni doar din instanță.”
Faptul ca dupa un an de zile de la prima sesizare au recunoscut nu e un indiciu indeajuns de clar? 😀
Legat de cum trisau, e de fapt mult mai simplu:
“The devices are thought to work by injecting more urea – an exhaust fluid – into the car when it is being tested. This limits nitrogen oxide emissions. The car detects it is being tested because devices such as the anti-collision systems have to be turned off when it is in the laboratory. The extra urea is not injected into the car when it is on the road because it would quickly run out.”
http://www.theguardian.com/business/2015/sep/21/volkswagen-emissions-scandal-sends-shares-in-global-carmakers-reeling
http://arstechnica.com/cars/2015/09/volkswagen-group-must-recall-500000-diesel-cars-for-cheating-on-smog-tests/
https://www.reddit.com/r/worldnews/comments/3lsv3a/volkswagen_has_admitted_to_using_software_on_vw/
“Pretty funny as you can tell the point where they realize they got caught:
1. EPA questions them on emissions
2. VW issues recall on 2014 model claiming it was a defect
3. EPA retests and notices not much of an improvement
4. VW comes up with excuses
5. EPA doesn’t believe the excuses and threatens to not let the 2016 models pass certification
6. VW comes clean (only after trying to lie / avoid telling the truth)”
Articolul e scris de zilele trecute. Între timp, au recunoscut.
Atunci când se face chiptuning într-un service de cartier, se cer bani “pentru un soft”.
Însă tunerul Gigel nu face decât să mute mai sus nişte parametri din programul deja scris în ECU. Chiar şi atunci când se foloseşte un ECU separat ca Unichip, se adaptează câţiva parametri dintr-un soft pre-definit. Adică lucrurile care pe vremea Daciei se făceau cu şurubelniţa şi cheia de 10.
A scrie programul de la zero e o treabă care nu se poate face decât de producător, după multe teste în diverse condiţii de climă, din Canada în Dubai şi din Puerto Rico în Rusia, şi cu mai multe tipuri de carburanţi, uleiuri şi consumabile.
Păi și software-ul respectiv doar atâta face, modifică niște parametri.
Trebuie ca cei care le testeaza sa ia in calcul si aspectele astea. Nu se poate permite totusi ca masinile sa mai mult decat minimul necesar si permis. Autovehiculele se tot inmultesc, daca ar creste si rata lor de poluare atunci nu am ajunge nicaieri.
Și testarea este o problemă, însă nu doar testarea…
Daca se poate la asemenea nivel, ne mai miram la altii mai mici?
Vali, sunt doar curios – cand se ia EPA si de producatorii americani? Sau de cei japonezi? Dintre toti, fix de VW au gasit sa se ia.
Plus ca valorile vehiculate – de 30, 40 de ori mai mari decat cele legale – pai drace, la valori din alea, la ce concentratie de VW avem in tara, ar trebui sa fim toti cu astm si cancer de mult.
Eu nu mă mir!
Aparent, Sova lucreaza si in Germania:
“The Volkswagen scandal has taken a new twist, as a file on the case mysteriously disappeared from the state chancellery of Lower Saxony, where the company has its headquarters.”
http://www.theguardian.com/business/2015/oct/21/german-state-files-criminal-complaint-after-vw-file-disappears
Nu există țară fără corupție…