Acest website are nevoie să folosească cookies, care sunt niște fișiere text de mici dimensiuni ce conțin referințe specifice, dar nu explicite, stocate pe computerul voastru, astfel încât, de exemplu, atunci când lăsați un comentariu, datele din formular să se salveze, dar nu numai.
Fără acces la cookies, aceste date nu se vor salva.
Pentru a afla mai multe despre cum folosim informațiile și despre dreptul vostru asupra datelor voastre, vă rugăm să consultați pagina Politica de Confidențialitate.
Puteți modifica accesul la aceste cookies accesând taburile din stânga.
Ca fapt divers, pe lista celor de la FMI referitoare la companiile de stat care ar trebui să aibă management privat erau CFR Marfă, CFR Călători și CFR Infrastructură. Pe lista autorităților române era doar CFR Marfă. Oare de ce? Au ai noștri alte planuri?
http://www.gandul.info/financiar/care-sunt-primele-companii-de-stat-din-romania-care-vor-avea-management-privat-8715131
Da, așa se pare.
Un cfr falimentar nu cred că foloseşte nimănui, totuşi. Oricum cred că le-au scăzut mult veniturile în ultima vreme, mai ales la cfr călători.
Nu știu ce să zic…
Mie nu-mi mai trebuie cfr, cred ca pe la tine am comentat de aerul din vagoanele noi, culmea, am fost la mare cu trenul, la intoarcere ce crezi…nu se putea opri aerul conditionat…la doua noaptea noi degeram de frig …
Cam nasol, cred că mie mi-ar fi plăcut la maxim. 😀