Două din două
Spre rușinea mea, nu știu cine este ministru la transporturi. Scriind aceste rânduri la cald (în 4 Septembrie), în tren fiind, n-am semnal de internet mobil ca să mă uit, dar vreau să-i elogiez ministrului, oricare ar fi el, faptul că în acest weekend am mers cu trenul de două ori, și de două ori am prins supra-control, ceea ce nu e chiar de pe nicăieri.
Cred că treaba este groasă dacă se fac controale din acesta inclusiv duminică seara, nu credeți? Și nu e un pic bizar că n-a fost decât un singur cerșetor pe tren? Oare fac ăștia pe dracu-n patru ca să crească veniturile companiei CFR, ca să o poată privatiza mai ușor?
Ca fapt divers, pe lista celor de la FMI referitoare la companiile de stat care ar trebui să aibă management privat erau CFR Marfă, CFR Călători și CFR Infrastructură. Pe lista autorităților române era doar CFR Marfă. Oare de ce? Au ai noștri alte planuri?
http://www.gandul.info/financiar/care-sunt-primele-companii-de-stat-din-romania-care-vor-avea-management-privat-8715131
Da, așa se pare.
Un cfr falimentar nu cred că foloseşte nimănui, totuşi. Oricum cred că le-au scăzut mult veniturile în ultima vreme, mai ales la cfr călători.
Nu știu ce să zic…
Mie nu-mi mai trebuie cfr, cred ca pe la tine am comentat de aerul din vagoanele noi, culmea, am fost la mare cu trenul, la intoarcere ce crezi…nu se putea opri aerul conditionat…la doua noaptea noi degeram de frig …
Cam nasol, cred că mie mi-ar fi plăcut la maxim. 😀