8 Comentarii

  1. Mihai Todor 20 ianuarie 2011 la 10:42 - Raspunde

    De ce pui bre intrebari retorice? 🙂

    • Robin Molnar 20 ianuarie 2011 la 10:47 - Raspunde

      Ce întrebări retorice?

      • Mihai Todor 20 ianuarie 2011 la 11:21 - Raspunde

        Pai, asta: “Mai este Dacia o marcă românească? Sau este doar o oportunitate de a îngrășa un hipopotam?” 😀

        • Robin Molnar 20 ianuarie 2011 la 11:22 - Raspunde

          =)) Dar aceea nu era o întrebare retorică. Mă rog, n-am intenționat să fie.

  2. Gabi 20 ianuarie 2011 la 12:27 - Raspunde

    Explicatia e simpla, cei de la Renault au cheltuit deja foarte multi bani cu imaginea Daciei Logan: ieftin si bun.
    Daca se produc in Romania sau Maroc, nu ii mai intereseaza.

    • Robin Molnar 20 ianuarie 2011 la 12:48 - Raspunde

      Să înțeleg că avem un brad românesc de talie internațională?

      • Gabi 20 ianuarie 2011 la 13:38 - Raspunde

        Sa zicem ca e brand de talie europeana. M-a socat numarul de reclame la Logan in Spania. In Franta si Germania e la fel.

        • Robin Molnar 20 ianuarie 2011 la 13:42 - Raspunde

          😀 Interesant. De aia vedeam trenuri întregi cu Logan-uri mergând spre occident.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.