O dubioșenie din misterioasa lume a publicității

Lumea publicității devine pe zi ce trece tot mai dubioasă, întrucât pe zi ce trece se sprijină tot mai mult pe studii mai mult sau mai puțin științifice (de genul: "97% dintre femei au declarat că se s-au căcat mai ușor după ce au băut cașcavalul nostru de băut").

Mai nou, unii au descoperit că laptele de vacă are de douăzeci de ori mai puțin fier față de cât au nevoie bebelușii astfel că un pahar din băutura lor are doza optimă, bla bla. De parcă de mii de ani, să tot fie vreo șapte, mamele care-și hrăneau copiii cu lapte de vacă era niște inconștiente. Sau de parcă natura nu lucrează, lucru chiar inedit. Să zicem că produsul lor are fier, OK. Dar dacă are de 20 de ori mai puțin nu-știu-ce decât laptele de vacă (să zicem Calciu)? Este că n-ai făcut nimic?

Nu știu în ce univers paralel trăiesc publicitarii ăștia.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.