8 Comentarii

  1. Dani 13 aprilie 2010 la 03:54 - Raspunde

    Pe mine ma dispera la culme reclama asta …fiecare cu gusturile lui 😀 !
    P.S Mie nu-mi merge clipul.

    • Robin Molnar 13 aprilie 2010 la 13:12 - Raspunde

      =D Păi parcă știa Youtube că nu-ți place reclama, de aceea nici nu s-a încărcat. =D

  2. Mihai Todor 13 aprilie 2010 la 05:40 - Raspunde

    Mă, hai recunoaște că ție-ți place pițipoanca din reclamă 😆

  3. TNH 13 aprilie 2010 la 12:45 - Raspunde

    Am văzut mai demult într-un episod din Regenesis că nu-i bine să foloseşti produse de curăţat care atacă microorganismele mai mult decât produsele obişnuite, pentru că în timp aceste microorganisme devin rezistente la substanţele conţinute de ele şi apoi nu prea mai ai cum să le omori. Se pare că produsele obişnuite sunt suficient de eficiente, dar avem noi un pitic pe creier care vrea să scape de 99,9% din bacterii, deşi pe termen lung ne facem mai mult rău decât bine.

  4. Robin Molnar 13 aprilie 2010 la 13:47 - Raspunde

    [quote=TNH]Am văzut mai demult într-un episod din Regenesis că nu-i bine să foloseşti produse de curăţat care atacă microorganismele mai mult decât produsele obişnuite, pentru că în timp aceste microorganisme devin rezistente la substanţele conţinute de ele şi apoi nu prea mai ai cum să le omori.[/quote]
    Așa este, se știe deja treaba asta. Orice ființă, fie plantă, fie animal, are nevoi de germeni și bacterii, are nevoie să-și antreneze un pic sistemul imunitar. Altfel, orice infecție devine letală. Deci subscriu. =)

    • TNH 13 aprilie 2010 la 13:51 - Raspunde

      În concluzie, nu vă spălaţi cu Protex. =D

      • Robin Molnar 13 aprilie 2010 la 13:52 - Raspunde

        =D Sau: spălați-vă cu Protex. Peste 50 de ani o să ne mănânce de vii bacteriile. =D

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.