Scurtissime (187)
- La Cluj este atât de frig, încât mă gândesc deja să-mi pun pe mașină cauciucurile de iarnă.
- Vlad Petreanu, despre popor:
Să ne întrebăm cu toţii de ce nu reacţionăm mai puternic la abuzuri şi minciuni, din moment ce e suficient ca numai unul dintre noi să ridice vocea pentru ca, iată, abuzul şi minciuna să înceteze.
Răspunsul poetic ar fi:
De treci codri de aramă, de departe vezi albind
Ş-auzi mândra glăsuire a pădurii de argint. - Astăzi și mâine la Cluj Napoca are loc Târgul de Cariere în IT. Nu-l ratați, dacă vă doriți ceva oportunități.
- În mod evident eu pun ceva la cale, dar cu altceva, în mod dubios, nu pot s spun ce, dar mă mănâncă sub limbuță și no, nu pot nici să tac… E tehnic.
- O campanie proastă. Ieri videoclipul de pe YouTube se chema: „Urăște-ți băiatul”. Azi se cheamă „Urăște autismul, iubește-ți băiețelul”. Dureros, stupid, indecent.
- După ce BRD și-a „actualizat” comisioanele la niște scoruri de-a dreptul nesimțite, iată că și ING se dă în ape tulburi:
Incepand cu data de 01.01.2013, comisionul perceput de Banca pentru depunerile de numerar in conturile curente de tip Cont’ROL, efectuate la casieriile din Agentiile ING Bank va fi de 0.5% din suma depusa, minim 10 lei.
6. Mi se fâlfâie, n-am depus bani prin ghişeu şi nici n-am de gând. Ce nevoie am eu să depun bani la ghişeu? Există bancomate, dacă bancomatele sunt defecte îmi plătesc facturile la orice bancă sau Paypoint, nu trebuie neapărat să fac plăţile prin homebank sau internet banking. Singurul caz în care am neapărat nevoie să depun bani pe card e dacă vreau să cumpăr ceva online, right here, right now. Ei bine, domnia se plăteşte. Aşa a fost mereu, aşa va fi şi de acum înainte, indiferent de ce zic companiile şi reclamele lor.
Pretenţia de a fi client, deci de a fi pe piedestalul unei firme e o mentalitate creată tot de ofertanţii de bunuri şi servicii cu scopul de a creşte ego-ul celor care pică în plasă pentru a-i mulge de cât mai mulţi bani pe o perioadă cât mai mare de timp.
Sincer, comisionul acesta se va aplica unui număr extrem de mic de clienţi, e ca şi cum s-ar pune impozit pe vilele de la Saint Tropez şi 23 de milioane de români s-ar revolta.
P.S. Aici aş putea să mai dezvolt cazul particular în care un idiot/ idioată spune că e fan al unui brand, iar atunci când firma respectivă îl supără cu ceva, devine fanul altui brand, poate şi mai mulgător de bani, dar nu contează, i-a arătat el ălora cum e să trăiască fără ăia 3 lei care veneau de la el, chiar dacă acum dă 4 lei la concurenţă.
OK, tu nu ai nevoie să depui bani la ghișeu. Dar dacă ai avea vreo bunică sau vreo rudă care are nevoie urgentă de bani, iar internet banking-ul nu este suficient de rapid…