Acest website are nevoie să folosească cookies, care sunt niște fișiere text de mici dimensiuni ce conțin referințe specifice, dar nu explicite, stocate pe computerul voastru, astfel încât, de exemplu, atunci când lăsați un comentariu, datele din formular să se salveze, dar nu numai.
Fără acces la cookies, aceste date nu se vor salva.
Pentru a afla mai multe despre cum folosim informațiile și despre dreptul vostru asupra datelor voastre, vă rugăm să consultați pagina Politica de Confidențialitate.
Puteți modifica accesul la aceste cookies accesând taburile din stânga.
Bre, fără nici o supărare, nu mi se pare deloc normal ca această curățire a trenului să fie efectuată în timpul programului de lucru. Este absurd și penibil. Adică pe ei nu îi interesează că au dat peste cap un orar pe care multe persoane se bazează, deoarece au trenuri ceva mai curate. Nu merge așa, dom’ne. Cum poți să îi mai și lauzi? Chestia asta intră tot la capitolul nesimțire și prostie specific românească. De fapt, sună a reminiscențe comuniste, când munca trebuia să fie făcută doar pentru văzul lumii, fără să mai conteze calitatea.
Desigur că toți cunoaștem mizeria cruntă din trenurile românești, dar nu e singura problemă arzătoare… Nu, nu mi-ar fi convenit să circul cu un tren murdar, pentru că ei au dat-o’n bară și l-au adus târziu la stația de curățire, dar, în același timp, într-o țară normală la cap, ar fi dispus de alt tren de rezervă, în cazul în care cel principal e nevoit să întârzie cu orele.
În concluzie, dacă vrei să călătorești
în condiții de boierîntr-un tren curat (așa cum ar fi normal), trebuie să te aștepți să întârzie…Este normal și se practică peste tot.
Permite-mi să mă îndoiesc. Nu prea am auzit de trenuri care să întârzie cu orele prin țările civilizate, pe motiv că au stat să-l curețe…
Nu, că ăia au exces de mijloace rulante și le pot schimba. Noi n-avem.
Atunci aia e. N-au decât să introducă în orar pauze de curățat trenul. Mi se pare absurd să devieze de la programul stabilit, pe care se bazează lumea, în special când motivele sunt de natura asta.
Nu, nu, nu, pauza de curățenie era inclusă în program, dar garnitura a avut întârziere câteva ore venind spre Cluj. Dar de programat, era programată la curățenie. Tot timpul trenul ăla a fost curat.
Mda, acum înțeleg. Practic revenim la problema inițială a CFR-ului și anume întârzierile aberante…
Nu mă deranjează în mod deosebit, mai ales dacă merge aerul condiționat. 😀
Pe tine nu, da’ pentru cineva care, de exemplu, are un avion de prins, sau un tren de legătură, aceasta poate deveni o situație extrem de neplăcută…
Aia e just.
Tu esti oricum gica contra, care isi iubeste tara indiferent de cum este tratat, deci nu ma mira deloc ce ai scris 😀 Sunt de acord sa fie curat, ba chiar as insista, dar asta se face in timpul in care exista aceea jumatate de ora si chiar exista pentru ca acel tren NU MERGE NONSTOP! Si daca este asa … atunci ai grija sa nu mai ai intarzieri de ore intregi si prevede acea jumatate de ora pentru curatenie de la bun inceput astfel incat sa fie inclusa in programul pe care il ai si trebuie sa il respecti! Daca aveai inca un tren de prins si il pierdeai, ca apoi sa stai vreo 5-6 ore printr’o gara din cine stie ce colt de tara, iti zic eu ca nu mai erai asa relaxat acum! Am tot zis eu ca tu vezi problemele strict din punctul tau de vedere si nu la modul general! 😉 Ii dau perfecta dreptate lui Mihai Todor care a punctat bine cam tot ce era de punctat in ciuda faptului ca ai incercat sa il combati si pe el. 🙂
Mi-am luat libertatea de a-mi corecta numele în commentul tău. Sper că nu te superi 😉
Eu imi cer scuze ca l’am stalcit! 😉
No problem. Sunt obișnuit. A trebuit să îmi corectez nu știu câte diplome/ acte etc pentru aceeași greșeală 😀