Acest website are nevoie să folosească cookies, care sunt niște fișiere text de mici dimensiuni ce conțin referințe specifice, dar nu explicite, stocate pe computerul voastru, astfel încât, de exemplu, atunci când lăsați un comentariu, datele din formular să se salveze, dar nu numai.
Fără acces la cookies, aceste date nu se vor salva.
Pentru a afla mai multe despre cum folosim informațiile și despre dreptul vostru asupra datelor voastre, vă rugăm să consultați pagina Politica de Confidențialitate.
Puteți modifica accesul la aceste cookies accesând taburile din stânga.
nu e mai usor sa le darame?cred ca nu`i nevoie de un cutremur de 5 si`un pic sa le puna jos:)
Cred că e de ajuns să treacă pe acolo un TIR mai serios.
Asta cu pericol general poate ar trebui s-o puna la intrarea in tara =))
Nu sunt sigur de asta. =)) Suntem vii, nu?
Robin,….man…eu zic ca e de apreciat faptul ca exista macar un semn….ca in alte locuri nici ala nu este!
Da, de aia am și pus pe blog! 😀
daca mai trece si vre-unu d-ala “romanesc”…cade sigur :))
Dar ce, se mai fabrică TIR-uri românești?
Nu …ma refream de-alea cu revizia la zi….si legate cu sarma indiferent de sursa de provenienta!
Nu știam că încă mai circulă…
Atunci sa-ti dau adresa firmei la care am lucrat eu sa vezi tirurile mortii:))
=)) De ce li se spune așa?
Crede-ma c a daca le-ai face revizie..ca la carte i-ai face dosar pental lu ala de le-a dat itp!
Nu m-aș mira. Dar ia zi, despre ce firmă vorbim?
Select g.c. srl
Deci Select G.C. S.R.L. are TIR-uri periculoase pentru traficul rutier și viața umană?