Ăștia cu marketingul lor
Și tot vizavi de marketing, dacă tot m-am aprins, hai că mai am una: niciun om de marketing de la nicio companie din Cluj nu s-a gândit că, dacă tot o să fim capitală a tineretului european, ceva ar trebui făcut pentru a consolida afacerile și vânzările…
Dom’ne, dacă aveam o fabrică de făcut pufuleți, scriam pe pungă: „vino la Cluj în 2015. Sau vino de pe acum, să vezi ce frumos îi. Sau, și mai bine, intră pe site și câștigă în fiecare lună câte un weekend de două persoane în orașul de patru stele.”. Sau ceva. Sunt sigur că, dacă pufuleții ar fi fost buni, c-o campanie susținută, până s-ar fi terminata faza cu capitala, ar fi devenit un brand, lumea ar fi cumpărat.
Știți că, de obicei, mi se rupe de branduri. Și acum mi se fâlfâie. Ideea e alta: cei de la marketing, dacă ar gândi puțin mai mult, le-ar putea da multora de mâncare, iar dacă ar transmite un mesaj corect și coerent, inițiativa pentru tineret ar putea fi un succes.
Cum ar fi ca iaurturile Napolact să apară lângă lenjeria Jolidon cu niște produse Farmec lângă ele, în toate revistele de tineret din Europa, printr-un parteneriat și cu Consiliul Județean?
Oricum, fierul ăsta trebuie bătut încă de pe acum, că e cald. Greșesc?
Marketing de gherilă ca cel din poza ta cu Lidl, am mai vazut si din partea Kaufland şi Real. Mi se pare haios că toţi trei sunt nemţi.
„de la nicio companie din Cluj nu s-a gândit”. Cu placere!
Mulțumesc!