Acest website are nevoie să folosească cookies, care sunt niște fișiere text de mici dimensiuni ce conțin referințe specifice, dar nu explicite, stocate pe computerul voastru, astfel încât, de exemplu, atunci când lăsați un comentariu, datele din formular să se salveze, dar nu numai.
Fără acces la cookies, aceste date nu se vor salva.
Pentru a afla mai multe despre cum folosim informațiile și despre dreptul vostru asupra datelor voastre, vă rugăm să consultați pagina Politica de Confidențialitate.
Puteți modifica accesul la aceste cookies accesând taburile din stânga.
tu.ro mai are o problemă înafară de bannere: PREŢUL.
Nu zic nu, chestiile electronice e normal să fie mai scumpe, dar o întreagă pleiadă de plastice şi obiecte din material de traforaj costă de 5 ori mai mult decât ar fi normal, mai ales că multe sunt făcute în China. De exemplu, crezi că bucata asta de fier cu şurub în capăt merită 35 de lei? http://www.tu.ro/cadou-carlig-ninja-pentru-geci.html
Sau dopul ăsta pentru cadă e normal să coste 34 de lei? http://www.tu.ro/cadou-pestop-de-cada.html
Da, e normal să pui ce preţ vrei, că doar e afacerea ta, plus că nu e fraier ăla cere, ci ăla care dă, dar dup-aia nu te mira că nu vinzi cât ai fi vrut.
😀 Electronicele sunt baza la vânzări, cred.
Or fi electronicele baza vânzărilor, dar marja de A.C. de la celelalte e absolut neserioasă.
Deci, mi se pare cam irelevata treaba cu facut banii
in primul rand ptr ca n-am cumparat si nici n-o sa cumpar vreodata de pe bloguri
Nu-mi place nici sa schim sursele, sunt fidel de felul meu daca sunt multumit, dar daca o dau si sursele in bara cu smecherii nu ma mai intorc la iei nici sa dea gratis.
Cand cumpar caut surse bazate, nu am cum sa le caut pe bloguri sau pe bannerele puse, nu prezinta nici o atratie.
Pe bloguri pot cauta eventual vreo discutie despre produs, daca sunt nedumerit de ceva, sa fiu mai bine informat ce e cu vreun produs, blogarii ca sa faca bani ar trebui sa stie ce e cu acele produse, sa faca review-uri, cam asa vad eu ca si-ar putea atrage clienti, de altfel cam degeaba le pun, cand imi trebuie ceva nu stau sa ma uit sau sa caut banere.
😀 Just. Deși chestia asta este mai de grabă valabilă în special în IT.
mai e o chestie pe care am inceput s-o observ tot mai des
Pozitionarea bannerelor incepe sa te insele dandu-ti impresia ca bannerul face parte din postul de pe site.
Il incadreaza atata de bine ca imagine sau text in post incat din inertie dai click pe el crezand ca face parte din post, ne-realizand ca e banner
Am vazut niste site-uri unde abia realizai care e reclama si care e de fapt postul. foarte interesant gandite pentru a face reclama
Alea sunt acolo doar pentru click-uri. Cam jegos, într-adevăr.
Nici nu incerci. Si atunci sigur nu faci bani.
PS – Tocmai mi-au picat ochii in dreapta, pe arhive. Dropdownu’ e prea lat. Oki, din cate vad eu, #archive-dropdown
width:160px;
border-width:1px;
margin:2px;
=>total 166px latime dupa matematica mea
Asta e continut in li#archives-2 care e in u.xoxo care e in div#secondary pentru care vad asa:
width:150px;
overflow-x:hidden;
Într-adevăr, parcă ăla trebuia să fie cu lățimea de 135px. 🙂 Trebuie corectat, într-adevăr.
@Ana: Ce ochi buni ai! Eu nu observasem 🙂 Se rezolvă minte-naș 😀
Pure chance. S-a nimerit sa fie la acelasi nivel cu formularul de comentarii.
Cred că am rezolvat-o 😀
LE: Mă miră că nu știe să se redimensioneze în funcție de lățimea containerului. HTML-ul nu încetează să mă uimească…
Poate vrei HTML 5. Ăla cică ar fi mai deștept, dar nu știu ce să spun.
La capitolul alinierea elementelor se comporta fix la fel.
Nimic nou sub soare… 🙂