Cum să nu scrii un ghid

Îmi plac toți băgătorii în seamă care scriu ghiduri despre cum să folosești rețelele sociale, în ciuda faptului că irosesc timp și cerneală virtuală ca să nu spună nimic.

Titluri pompoase de genul: “Cum să nu folosești Facebook sau Twitter*” sau “10 greșeli în utilizarea rețelelor sociale*” și care depășesc lucrurile primare și de bun simț sunt absolut inutile.

În primul rând pentru că nu este OK să stabilești unilateral un standard al trăirilor și experiențelor personale, altele decât cele primare și de bun simț. Asta pentru că așa cum eu mă exprim liber pe blogul meu, așa și un utilizator al unei rețele de socializare se poate exprima liber în formă și fond pe platforma respectivă.

Hai să ne interesăm mai puțin de capra vecinului de rețea socială.

* Titlurile sunt scrise de mine, aleator. Nu m-am interesat dacă există asemenea articole, sau nu. Orice asemănare este pur întâmplătoare, în ciuda faptului că eu nu cred în coincidențe.

2 Comentarii

  1. Alex 16 martie 2011 la 11:55 - Raspunde

    Cel mai frumos din partea celor care doresc sa vada numai anumite chestii pe Facebook sau Twitter este sa se abtina de la scris ghiduri si sa citeasca numai ce i intereseaza,la urma urmei retelele astea sunt libere.Fiecare spune ce vrea

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.