Îmi plătesc factura
Am văzut destul de multe cazuri de facturi umflate, unele chiar de-ale mele. Şi, normal, le plătesc, deş alţii acţionează după principiul "Nu le dau nimic, fir-ar ei să fie de hoţi.".
Admit că şi aceştia din urmă au dreptatea lor însă eu consider că dacă le-aş răspunde cu aceeaşi monedă m-aş coborâ la nivelul lor, iar eu nu vreau asta. Desigur, cu proxima ocazie renunţ la serviciile lor şi nu mai colaborez cu ei pe o perioadă determinată: 99 de ani (ştiu, sunt optimist) pentru că nu pot să accept să fiu călcat în picioare. Cred că prima formă de protecţie împotriva abuzurilor este să citeşti contractul semnat. Desigur, sub atenta oblăduire a statului, şmecherii precum Enel nu au stipulat în contract chestiuni precum "calitatea garantată a serviciului" sau cei de la Eon Gaz care trec o anumită calitate a gazului furnizat, dar pe care nu-icontrolează nici strechea.
Motivul pentru care scriu asta este faptul că mă obosesc argumentele de genul: "nu le dau nimic că-s hoţi" şi alte asemenea asemănătoare. Cred că este doar un mod, al ambelor părţi, de a-şi fura reciproc căciula.
De acord cu tine…renunt la serviciile lor…dar din pacate asta o pot face cu cei de la cablu,telefon,internet,banca…dar e-on?! Ce fac apelez la lumanari si lemne?!
Asa ca merg frumos…eventual mai stau si la rand…si mi platesc facturile fara sa maraii nimic… :whistle:
😆 Io m-am legat de ei şi i-am spus doameni de la casierie, când şeful lor era prin birou:
– Vă rog frumos să-mi spuneţi şi mie cum aţi dedus valoarea energetică a gazului furnizat.
– ???
– La ce temepratură s-au făcut măsurările?
– ???
– Erau mai mult de zero grade Celsius?
– Cam da.
😆 Şeful tăcea ca râma în pământ. 😆
Ma mai iau si eu de caserite(cand sunt nervoasa :confused: )dupa imi pare rau…ele chiar nu au nici o vina(poate se misca cam incet…dar e greu cu tastatura) 🙂
Nici eu n-am nimic cu ele, ci cu şefii lor. Trebuie să meargă frate-mio să refacă contractul la apă, că cica s-a modificat. Nu are chef să se enerveze, dar este inevitabil. :X