Mic tratat de manipulare a cumpărătorilor

Mai pune cineva botul la tehnica de manipulare a cumpărătorilor folosind prețul recomandat? Știți cum funcționează? Hai că e simplu…

Ai un produs pe care vrei să-l vinzi mai bine, un produs cu vechime pe piață, faci un studiu cam cu cât se vinde el și ăla îl faci preț recomandat, scris pe ambalajul produsului. No, vine cumpărătorul, după ce a văzut reclama, vede că produsul are prețul recomandat, i se pare ieftin tocmai datorită efectului psihologic al prețului maxim recomandat, îl cumpără.

Plus că, no, e cam greu pentru un producător să decidă el prețul de desfacere în magazinele altora… Și nu, nu se negociază pe chestii de-astea, că e cam ilegal, prețurile stabilindu-se pe baza cererii și a ofertei.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Robintel
Despre Politica de Confidențialitate

Acest website are nevoie să folosească cookies, care sunt niște fișiere text de mici dimensiuni ce conțin referințe specifice, dar nu explicite, stocate pe computerul voastru, astfel încât, de exemplu, atunci când lăsați un comentariu, datele din formular să se salveze, dar nu numai.

Fără acces la cookies, aceste date nu se vor salva.

Pentru a afla mai multe despre cum folosim informațiile și despre dreptul vostru asupra datelor voastre, vă rugăm să consultați pagina Politica de Confidențialitate.

Puteți modifica accesul la aceste cookies accesând taburile din stânga.