Nume de firme

La cel puţin unul din cursurile din domeniul afacerilor, pe care le-am făcut în timpul facultăţii, mi s-a inoculat ideea decentă cum că numele firmei trebuie să aibă o gară cât de cât cu doemniul de activitate. Că, deh, ajută la marketing.

Exemple de nume aiurea, fictive:

  • Electrorulmentul Făgăraş – gogoşerie.
  • Metalpower Slatina – Fast Food.
  • Corporate Systems Iaşi – fabrică de mobilă.

Ei, evident că numele aiurea trebuiesc evitate că, deh, te faci de cacao. Bine, unora li se pare OK. Mie mi se pare o improvizaţie neinspirată, de genul: "Merge şi aşa", care spune totul despre standardele de calitate ale companiei. Nu, nu merge şi aşa:

Numele companiei de mai sus mi se pare că are mai multă treabă cu vacanţa. muntele şi skiul. În niciun caz această denumire nu-mi trezeşte în minte imaginea unor sisteme hidraulice, etc. În niciun caz. Dar, deh, poate îmi scapă mie, iarăşi, ceva.

4 Comentarii

  1. ocsike 27 decembrie 2009 la 13:40 - Raspunde

    mda… ciudatenii ale economiei de piata romanesti… numele firmei e prea scump sa il schimbe… cata incredere sa ai, sa colaborezi cu o astfel de firma?

  2. TNH 27 decembrie 2009 la 16:36 - Raspunde

    Mai mult ca sigur că firma avea sau încă are ca obiect de activitate transportul de persoane sau turismul, iar de sisteme hidraulice se ocupă doar de la o vreme sau doar ca activitate colaterală, acesta nefiind principalul obiect de activitate preconizat de patron atunci când şi-a făcut firmă. 😉

    • Robin Molnar 27 decembrie 2009 la 16:42 - Raspunde

      😉 Este logic, normal. Este legal, desigur. Este de bun simţ: discutabil. 😉

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.