Reducerile veșnice – țeapa marketingului modern

Nu știu voi ce părere aveți, dar mie magazinele care oferă promoții veșnice nu-mi inspiră încredere. Din simplu motiv că știu cum funcționează mecanismul și, ca atare, sunt ferm convins că ăștia încearcă să mă prostească pe față.

Adică, no, să zicem că magazinul are un produs care nu prea se vinde. Îi umflă artificial prețul vreo două săptămâni, după care aduce din nou prețul la nivelul dinaintea umflării, de data aceasta spunând că produsul este la ofertă.

Să nu mai spun că dacă astfel de oferte se prelungesc în timp (o lună, să zicem), prețul nu mai este special, de ofertă, ci normal. Pentru că singuri, absolut singurii care pot susține asemenea prețuri la ofertă nu sunt retailerii, ci producătorii. Atât. Doar producătorii pot susține oferte prelungite, după ce-și fac un plan și o strategie bine calculate.

Plus că, hai să ne gândim logic, ce e veșnic nu e special. Ofertele bune durează doar câteva zile. Așa că, no, nu-i văd cu ochi buni pe cei care vând mereu la ofertă, deși nu sunt producători. Așa că prefer să nu cumpăr, să nu care cumva să-și facă vreun manager sau patron ideea cum că m-a prostit și pe mine.

Voi ce părere aveți?

4 Comentarii

  1. ciresica 01 iulie 2010 la 10:30 - Raspunde

    si stii ca este ilegala chestia,nu? din pacate nimeni nu o sa faca nimic in privinta asta. se pare ca preferam sa ne mintim singuri ca luam produse mai ieftine.

    • Robin Molnar 01 iulie 2010 la 10:36 - Raspunde

      T_T Da, știu că nu se va face nimic de către autorități. Așa că iau eu propriile mele măsuri. =D

  2. Ana 01 iulie 2010 la 17:19 - Raspunde

    Eh, si atunci de unde mai cumperi? 😛

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.