Vodafone și-a mai spălat din păcate

Zilele trecute, după ce am primit niște asistență de care aveam mare, mare nevoie și pe care o așteptam de multă vreme.

Nu-mi trebuiau chestii deosebite, nu vroiam să plătesc nu știu cât de puțin, Voyo și SeeNow le plătesc oricum prin mobil, deci sub 200 de lei pe lună nu mi-a mai venit din 2010, în schimb îmi trebuia cineva care să aibă timp și răbdare să-mi înțeleagă nevoile de comunicare și să-mi pună în ordine extra-opțiunile, să nu existe riscul de sări calul cu costurile suplimentare precum în lunile precedente…

A durat, ce-i drept, o jumătate de oră până să fie totul în ordine, că săptămâna asta am avut multe cereri către Vodafone:

  1. Închiderea abonamentului vechi pe stick 3G, preluat de la soră-mea, când salariul i-a scăzut brusc cu 25%. Nu mai știu cât plăteam, în jur de zece euro pe lună.
  2. Schimbarea datei de facturare, că doamna unde mi-am făcut prelungirea de abonament nu știu ce a înțeles, dar n-a înțeles bine.
  3. Adăugarea unei opțiuni de date ca să nu mai depășesc traficul alocat și să nu-mi mai fac cost suplimentar, pentru un supliment de un euro pe lună.
  4. Adăugarea extra-opțiunii Vodafone Europa cu 30 de minute în rețele fixe și mobile, pentru 3 euro pe lună.
  5. Am primit și șase luni de Zonga Premium.  Standard e trei luni, dar am făcut zece ani în rețea…
  6. Desigur, traficul pe Seenow și Zonga este gratis.

Mă rog, cam atât îmi amintesc din ce am rezolvat.

Ce n-am rezolvat:

  1. Sunetul de shutter de la aparatul foto nu poate fi scos. Am încercat cu Tasker (15 lei, sau cât a fost), dar n-a mers nimic. Și presupun că asigurarea telefonului acoperă doar costul înlocuirii terminalului, nu și pusul dinților pe când o să-mi iau omorul că-i fac cui nu trebuie o poză într-o situație nepotrivită…
  2. MMS către rețeaua Wind Italia. Am fost taxat, receptorul n-a primit nimic, adio, euroiul meu de 2013…

Oricum, mulțumesc frumos!

6 Comentarii

  1. Relu 14 iulie 2013 la 17:04 - Raspunde

    Sa te folosesti cu placere de toate!

  2. Laurentiu 14 iulie 2013 la 18:28 - Raspunde

    Adevarul este ca Vodafone-ul s-a mai dat pe brazda in ultimul timp si incep sa ma felicit pentru trecerea de la verde catre rosu 🙂

    • Robin Molnar 24 iulie 2013 la 07:38 - Raspunde

      Desigur, mai durează până când se spală un deceniu de frustrări.

  3. hmg15 15 iulie 2013 la 15:35 - Raspunde

    Au inceput sa ofere extraoptiuni similare cu cele de la Cosmote.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Robintel
Despre Politica de Confidențialitate

Acest website are nevoie să folosească cookies, care sunt niște fișiere text de mici dimensiuni ce conțin referințe specifice, dar nu explicite, stocate pe computerul voastru, astfel încât, de exemplu, atunci când lăsați un comentariu, datele din formular să se salveze, dar nu numai.

Fără acces la cookies, aceste date nu se vor salva.

Pentru a afla mai multe despre cum folosim informațiile și despre dreptul vostru asupra datelor voastre, vă rugăm să consultați pagina Politica de Confidențialitate.

Puteți modifica accesul la aceste cookies accesând taburile din stânga.