Acest website are nevoie să folosească cookies, care sunt niște fișiere text de mici dimensiuni ce conțin referințe specifice, dar nu explicite, stocate pe computerul voastru, astfel încât, de exemplu, atunci când lăsați un comentariu, datele din formular să se salveze, dar nu numai.
Fără acces la cookies, aceste date nu se vor salva.
Pentru a afla mai multe despre cum folosim informațiile și despre dreptul vostru asupra datelor voastre, vă rugăm să consultați pagina Politica de Confidențialitate.
Puteți modifica accesul la aceste cookies accesând taburile din stânga.
Pozele vechi întotdeauna vor trezi nostalgii. Chiar dacă vremurile erau nasoale nostalgiile sunt frumoase.
Izbitoare este schimbarea vizibilă între anii 60-90. Acum nu prea se văd schimbări.
Nu știu pe unde ai umblat prin București, dar io am văzut multe modificări și doar ce-am fost în trecere pe acolo.
Evident, mult mai putine masini decat acum.
Pare si mai curatel orasul in poze 😛
Alta moda pe vremea aia… nu ca m-as da in vant dupa ea, da’ la cate hidosenii vezi pe multe fete azi… 😐
Fiecare vreme cu moda și avantajele ei. Dar și câte dezavantaje erau…
Primul lucru observat: numarul masinilor e mult mai mic. Asta banuiesc ca insemna, bineinteles, mai putina galagie.
Si parca lumea pare mai la locul ei, mai relaxata… de parca ar avea tot timpul din lume. Si aveau dreptate.
Era fie asta, fie industria socialistă nu putea produce pe măsura nevoilor.
Probabil unele poze sunt făcute în weekend când circulau maşinile cu numere pare sau impare.
@Robi Mă refer la infrastructură şi construcţii în mare. La dezvoltare ca oraş. Marile clădiri, utilităţile a fost construite în perioada aceea.
În perioada interbelică a fost făcută cea mai mare parte a infrastructurii. Comuniștii au refăcut partea aia de București pe care au dărâmat-o de idioți. Și au îngrămădit blocurile unele într-altele, de acum n-ai unde să arunci un ac de parcare.
Las că pentru parcări au descoperit nu ştiu ce catacombe de metrou. Iar pentru străzi eu chiar sper să descopere şi ei autostrăzile suspendate.
Catacombele alea de metrou sunt acolo cu un scop… Iar autostrăzile suspendate sunt o mizerie, peste tot se încearcă renunțarea la ele.
Buna ziua. As dori sa rog pe cineva mai in varsta, care cunoaste bine Bucurestiul, sa-mi spuna ce nume avea o strada din anul 1960 care era denumita cu numele “Aviator……..”
(asta caut de fapt), ce se gasea in imediata vecinatate a Gradinii Icoanei. (aceasta strada era in dreapta Gradinii Icoanei, daca avem gradina in stanga privitorului, iar din spatele sau, venea din zona centrala a orasului tramvaiul 15. Cu stima Stefan, si multumesc mult celui care ma poate ajuta.
Imi cer mii de scuze, cu referire la intrebarea mea preliminara – era vorba de traseul tramvaiului 5 (si nu 15).
Chiar daca era rau atunci si stiu ce spun (am 46 de ani si sunt nascut in Bucuresti pe Str.Bradului,care acum nu mai exista) azi este mult,mult mai rau decat atunci! Jeg peste tot ,constructii aiurite,si un Bucuresti lasat in paragina.Nueste normal caatunci cand ploua ,sa te stropesti de noroi de sus pina jos si asta in centru.atunci nu se intampla asa ceva.Priviti ce aiureala a facut primarul ,cu p mic, din Piata Universitatii.
Cu respect!
Cred că Bucureștiul modern este capodopera mai multor primari.
Sunt curioasa,am 48 de ani,sunt nascuta in fostul sector 5 ,acum sector 4, adica langa fosta inchisoare Vacaresti, care a fost daramata,am multe imagini foarte placute vis-a-vis de Bucuresti. Dvs-tra din ce zona a tarii sunteti de incitati la ………..dupa nume,originea s-ar deduce.Bucurestiul era mai frumos ca acum,nu degeaba i s-a spus ,,micul Paris,, moda era mult mai frumoasa,lumea era mai cu bun simt,nu ca acum, needucati,veniti din toata Roamia,pt un loc de munca,dar needucati, mitocani ,atat ei cat si ele,cu pretentii si ……….Ce-i mai rau ,este ca se cred Buricul lumii, ajung lestul societatii(lest pt cine stie din ce domeniu provine acest cuvant,apropo de cultura generala), isi fac familii,nasc copii unii,apoi Dumnezeu cu mila.Unde se indreapta societatea?????????????
Cei care au distrus Bucureștiul nu sunt viniturile, ci comuniștii. Este o legătură directă între densitatea locuitorilor și gradul de înstrăinare. Dacă n-ar fi fost aduși să stea în cutii, ar fi iubit orașul și l-ar fi respectat.