Cumpărător misterios? De ce nu?…

La cât de orientată spre client este piața bunurilor și serviciilor din România, cred că ocupația de client misterios (mistery shopper) este – sau poate fi – foarte lucrativă. Și spun asta cu un oarecare regret întrucât, pentru a fi un bun client misterios, trebuie să reții numele angajaților cu care interacționezi.

Or, eu nu pot face asta. În mod sincer, nu mă interesează numele oamenilor, nu-i văd așa, ci îi măsor după alte criterii. A,ltfel, aș fi mers să-mi iau pâine sau lapte și aș fi făcut vreo cincizeci de lei numai din atâta lucru. Mă rog, lucrurile sunt un pic mai interesante decât atât, întrucât se lucrează și cu scenarii care trebuiesc interpretate. Desigur, nu la nivel de actorie.

De exemplu, dacă aș fi student sau dacă nu mi-ar strica un ban în plus, și dacă aș avea aptitudinile necesare da, aș face așa ceva ca pe un fel de serviciu sanitar pentru piața de bunuri și servicii. După cum spuneam, o vizită de tip “client misterios” necesită în jur de patru ore, căci necesită citirea și înțelegerea scenariului și a contextului și alte cele. Dar pentru treizeci până la cincizeci de lei, mi se pare OK.

Detalii aici și aici, sau pe Facebook, dacă sunteți interesați.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.