Reclamă abstractă

Ştiu că reclama este sufletul comerţului şi că reclamele, în general, trebuie să fie făcute la mintea cocoşului. Câteodată, însă, unele reclame mă depăşesc, atât ca scop, cât şi ca mesaj.

De exemplu nu înţeleg reclama asta de pe spatele unui bilet de tren. Nu înţeleg ce caută acolo. Dacă era reclamă la Coca – Cola sau la Pepsi, sau la vreo companie de telefonie mobilă, OK, înţelegeam, dar asta parcă este un pic cam ciudat. În fine, poate o fi avut CFR-ul vreo datorie la ei şi noh, să se achite băieţii. Sau poate avea careva nevoie de bani.

Oricum, asta este reclama. Enjoy!

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.