Cum să publici o non-știre

OK, sunt blogger, de obicei public non-știri, că nu-s agenție de presă. Dar când presa o dă pe mizerii prezentate pompos sub formă de știri, îmi crește tensiunea și risc să dau în primire…

Astfel, cei de la HotCity, foarte celebrul portal de cultură urbană feminină au publicat un articol intitulat: Top 100 produse romanesti – final în care prezintă fix 25 de branduri.

E greu, Dumnezeule mamii mele, să știi care este deosebirea dintre un produs și un brand, sau care este deosebirea între 25 și 100, mama ei de treabă, Doamne iartă-mă!

Eu am vrut să citesc articolul tocmai pentru că am vrut să aflu mai multe despre produse românești de calitate, să știu ce să mai cumpăr, în niciun caz nu m-ar fi interesat să citesc despre 25 de branduri mai mult sau mai puțin românești.

În fine… Spumeg.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.