Injoy.ro şi serviciul de relaţii cu clienţii

Le-am dat un e-mail celor de la Injoy întrebându-i când şi unde trebuie plătită factura, întrucât nu am primit nimic în poştă. Asta ca să nu mă trezesc cu surprize.

E-mail-ul:

Azi dimineaţă primesc răspuns, direct prin HTTP (adică nu e-mail ci pagină web):

Şi doar vineri m-a sunat o domnişoară de la ei să mă întrebe dacă sunt mulţumit de calitatea serviciilor. Le-am dat nota 2 din maxim 5. Am întrebat-o, de asemenea, cum e cu factura, n-a ştiu să-mi spună, că era la alt departament. Mişto, nu?

12 Comentarii

  1. Trodat 22 februarie 2010 la 04:37 - Raspunde

    macar sa mearga bine, restul sunt detalii 🙂

    • Robin Molnar 22 februarie 2010 la 16:59 - Raspunde

      =D Da, merge cu gâlme. =D Se putea şi mai rău, să nu meargă deloc. =D

  2. TNH 22 februarie 2010 la 05:19 - Raspunde

    Las\’ că-i bine. Vezi ce rapid ai aflat adresa casieriilor, orarul de funcţionare şi conturile, pentru cazul în care vrei să plăteşti de acasă?
    Simplu şi eficient, stai puţin fără net, dar măcar nu dai o sută de telefoane şi nu te plimbi prin paişpe departamente. =D

    • Robin Molnar 22 februarie 2010 la 16:59 - Raspunde

      =D O să plătesc mâine când merg la muncă, la un BT. =D

  3. ciresica 23 februarie 2010 la 00:12 - Raspunde

    nu avea voie.si eu lucrez intr-un call center si daca sunt numai pe facturi nu am voie sa dau informatii despre un pachet de servicii.astea sunt regulile …nu cred ca nu stia aia de factura

    • Robin Molnar 23 februarie 2010 la 02:02 - Raspunde

      =( Nu mi se pare OK, câtă vreme am încercat eu să-i contactez. =(

  4. ciresica 23 februarie 2010 la 04:01 - Raspunde

    presupun ca exista si un numar pentru facturi. dar asa sunt regulile in toate call center-urile.
    la orice training inveti tot. dar daca esti pe un departament nu ai voie sa oferi informatii din alt departament. greseala ei a fost ca nu ti-a facut transferul sau nu ti-a oferit un numar de telefon la care sa suni pentru factura :meow:

  5. ciresica 24 februarie 2010 la 11:34 - Raspunde

    atunci este vina ei.trebuia sa te indrume spre facturi

  6. eu 17 iunie 2010 la 22:19 - Raspunde

    dar totusi ai primit un raspuns prin mail 😉

    • Robin Molnar 17 iunie 2010 la 22:20 - Raspunde

      =D Oh, da, cât mă bucur. Sper să am timp săptămâna viitoare să trec la RDS. =D

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vreau să fiu părtaș la faptă. Poți, de asemenea, să fii părtaș și fără martori.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.