Injoy.ro şi serviciul de relaţii cu clienţii
Le-am dat un e-mail celor de la Injoy întrebându-i când şi unde trebuie plătită factura, întrucât nu am primit nimic în poştă. Asta ca să nu mă trezesc cu surprize.
E-mail-ul:
Azi dimineaţă primesc răspuns, direct prin HTTP (adică nu e-mail ci pagină web):
Şi doar vineri m-a sunat o domnişoară de la ei să mă întrebe dacă sunt mulţumit de calitatea serviciilor. Le-am dat nota 2 din maxim 5. Am întrebat-o, de asemenea, cum e cu factura, n-a ştiu să-mi spună, că era la alt departament. Mişto, nu?
macar sa mearga bine, restul sunt detalii 🙂
=D Da, merge cu gâlme. =D Se putea şi mai rău, să nu meargă deloc. =D
Las\’ că-i bine. Vezi ce rapid ai aflat adresa casieriilor, orarul de funcţionare şi conturile, pentru cazul în care vrei să plăteşti de acasă?
Simplu şi eficient, stai puţin fără net, dar măcar nu dai o sută de telefoane şi nu te plimbi prin paişpe departamente. =D
=D O să plătesc mâine când merg la muncă, la un BT. =D
nu avea voie.si eu lucrez intr-un call center si daca sunt numai pe facturi nu am voie sa dau informatii despre un pachet de servicii.astea sunt regulile …nu cred ca nu stia aia de factura
=( Nu mi se pare OK, câtă vreme am încercat eu să-i contactez. =(
presupun ca exista si un numar pentru facturi. dar asa sunt regulile in toate call center-urile.
la orice training inveti tot. dar daca esti pe un departament nu ai voie sa oferi informatii din alt departament. greseala ei a fost ca nu ti-a facut transferul sau nu ti-a oferit un numar de telefon la care sa suni pentru factura :meow:
=( Nu mi-a oferit nicio informaţie, nimic. =(
atunci este vina ei.trebuia sa te indrume spre facturi
=D Păi asta spun şi eu. =D
dar totusi ai primit un raspuns prin mail 😉
=D Oh, da, cât mă bucur. Sper să am timp săptămâna viitoare să trec la RDS. =D